Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2005, 14:41   #11
Seniormedlem
 
siwen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,068
MP Rating: 0% (0)
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Lenea: Hvilken produsent av baderomsmøbelet ditt er det? Stilig med store fliser!! Flere flott bad her ja..
__________________
Siwen
Mathias (2005)& Sondre (2002)
Siwen er på tjukka!! (nov 08)
Husbyggingstråden min
siwen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 23:54   #12
VIP-Medlem
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,915
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Det må jo være flere nm damer som har nydelige bad? Kom fram med dem!!
__________________
Myggen og guttene
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 11:03   #13
Supermedlem
 
Himalaya sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: i et hus i en hage p
Meldinger: 631
MP Rating: 0% (0)
Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.Himalaya er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er et av våre bad. Badet var nyoppusset da vi kjøpte huset. Ikke helt min stil, men for fint til at vi orker gjøre noe med det på en goooood stund.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dessuten er det langt og smalt og vanskelig å få gode bilder av.
__________________
Hilsen Himalaya, Snuppeluppen (040204) og Snuppeluppa (130405)
Himalaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 18:17   #14
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

*må abbonere på denne tråden*
Klarer kun å tenke på oppussing av bad om dagen, så her må jeg følge med.

Noen som har baderomsinnredning å anbefale? Nettsider?

Legger ikke ut bilder av badet vi har nå. Vi har et bevaringsverdig bad fra herrens år 1971.
Eneste som er kult der er "radiofisken" jeg fikk av Jålebeinet i gave i fjor.

Sist endret av Tidl. bruker; 19-08-2005 kl 18:20.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 18:37   #15
VIP-Medlem
 
Mummitrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,572
MP Rating: 0% (0)
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Da skal dere bare vente litt, så sette dere godt tilbake å se på at jeg kommer med NOK et eksempel på hvordan man IKKE skal ha det...
__________________
Mummitrollet
& Knottentotten -04

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 22:04   #16
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Må berre abbonere på tråden Skal sjå om ikkje eg får tatt nokre bilder av badet vårt også...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 22:14   #17
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 435
MP Rating: 100% (1)
azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.azul er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Lenea
Vårt bad.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Kjempefint! jeg likte kjøkkenet ditt også veldig godt! nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan du har det på andre rom.... Skal bygge hus il våren, å kjøkkenet og badet var til inspirasjon
azul er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 23:23   #18
Medlem
 
Lenea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 353
MP Rating: 0% (0)
Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel
Lenea: så flott med de store veggflisene! Vet du hva de koster pr m2?
Husker ikke helt nøyaktig pris, men tror det var rundt 350,- pr. kvm.
__________________

Lenea

Prinsessene f. 2001 og 2005
Lenea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 23:24   #19
Medlem
 
Lenea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 353
MP Rating: 0% (0)
Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av siwen
Lenea: Hvilken produsent av baderomsmøbelet ditt er det? Stilig med store fliser!! Flere flott bad her ja..
Baderomsmøblene er fra HTH. Er kjempe fornøyd!
__________________

Lenea

Prinsessene f. 2001 og 2005
Lenea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 23:28   #20
Medlem
 
Lenea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 353
MP Rating: 0% (0)
Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.Lenea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av azul
Kjempefint! jeg likte kjøkkenet ditt også veldig godt! nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan du har det på andre rom.... Skal bygge hus il våren, å kjøkkenet og badet var til inspirasjon
Takk for det.
Er selv veldig fornøyd. Vi er fortsatt i innredningsfasen av huset, så det kan godt være at jeg legger ut bilder etterhvert.

Lykke til med husbyggingen.
__________________

Lenea

Prinsessene f. 2001 og 2005
Lenea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com