Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2005, 10:40   #51
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er badet vårt:
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2006, 14:27   #52
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,315
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet:
Vedlagte bilder
Filtype: jpg baderom.JPG (23.5 KB, 442 visninger)
Filtype: jpg baderom1.JPG (19.0 KB, 327 visninger)
Filtype: jpg baderom2.JPG (25.0 KB, 367 visninger)
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2006, 14:45   #53
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 4,974
MP Rating: 0% (0)
Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.Nelle har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-tip
Zefid, jeg har sagt det før: jeg vil se bilder av hele huset ditt, inside/out!!
Det ser så utrolig lekkert og gjennomført ut!!
Jeg er også blitt mere nysgjerrig Lekkert det jeg har sett så langt.
Nelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2006, 19:17   #54
tjm
Supermedlem
 
tjm sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: oppland
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.tjm har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her var det mange flotte bad

Her er badet vårt:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Mamma til go gutten Mathias
tjm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2006, 19:35   #55
VIP-Medlem
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 7,160
MP Rating: 0% (0)
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mye lekkert! Som Mummin, så kan jeg ta bilde av vårt og vise hvordan det IKKE skal være. Det er fra 19-hundrede og fjørti ett eller annet og er ikke gjordt noe med enda.
Og forøvrig, så skjønner jeg ikke hva Mummin klager over, da badet hennes er 10 ganger finere enn vårt
__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror 08
LilleLeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2006, 20:13   #56
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: mandal
Meldinger: 327
MP Rating: 0% (0)
arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.arleen23 er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

her er vårt bad.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til de nye Signaturreglene.
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
Myggstukket - Moderator
arleen23 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 09:35   #57
Medlem
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: På Sørlandet
Meldinger: 391
MP Rating: 0% (0)
nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.nikki er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Utrolig mange flotte bad her

Vi holder på å fliselegge vårt bad i dette øyeblikk og jeg kan nesten ikke vente til det blir ferdig
__________________
-91 -97 -99
nikki er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 09:39   #58
Æresmedlem
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,651
MP Rating: 0% (0)
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Vi venter på badekar, så jeg legger inn bildene når det er satt på plass.

utrolig mange flotte bad rundt om i NM-husene.
__________________
Storesøster-2001
Mellombror-2003
Lillesøster-2006
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 12:00   #59
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 1,274
MP Rating: 0% (0)
LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.LaBanga har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Da var den titten over...

Sist endret av LaBanga; 22-01-2006 kl 19:05.
LaBanga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 13:30   #60
Supermedlem
 
Crispo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
MP Rating: 0% (0)
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Duchess
Virkelig flott bad. Kan jeg spørre hvor mange kvadrat badet ditt er på?
Vi holder på med lage nytt bad nå, og har tenkt å plassere do, vask og dusj på samme måte som det dere har gjort.
Litt treg å svare kan en si ....... Men om du fortsatt vil vite det så er badet vårt 6,7kvm tror jeg
__________________



Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:00.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com