Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-06-2006, 14:08   #161
Medlem
 
MsSings sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 214
MP Rating: 0% (0)
MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.MsSings er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Må abonnere på denne ja...
Vi holder på å bygge på nytt bad å nå ble jeg skikkelig forvirra etter å ha sett alle disse nydelige badene
__________________
Klem fra MsSing Mamma til tre nydelige barn
Renate født 00, Berit født 04 og Aron født 18.05.06
MsSings er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 04:14   #162
Seniormedlem
 
Amèlie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,908
MP Rating: 100% (3)
Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Studentmamma
Badet mitt... Nyoppussa no nylig, derfor er det ikkje noe pynt der enda...
er kjempefornøyd... nyter kvart minutt der inne


Fått spørsmål om forskjellig på badet:

Vasken er: Porsgrun; Possi Ginori
toalettet: Villeroy og Bosh; Subway
Flisene i Dusjen: Riverstone/ Pebbelmosaic ( Kjøpt hos Fargerike)
Der er og flisene på veggen, som er 33,33 og 66,66 store
dusjveggen er HAFA (TIPS!)Bestilt VVSbad.no, som har kjekke priser)
Dusj armatur og hode er Damixa.. (kult utseende)
Badekaret er Linea frå Sveberg trur eg
På panelplatene og listene har eg malt med fargen dis
Gulvet er Svartor lagt i sikaflex
Da må jeg spørre: Hvordan tåler gulvet i Svartor vann/fuktighet? Og hva vil det si at det er lagt i sikaflex? Er det kostbart?

Skikkelig lekkert bad!!!! Det ble så varmt og koselig med det gulvet og de fine flisene. Sukk..........
__________________
amèlie
Amèlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 14:42   #163
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,848
MP Rating: 0% (0)
Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.Sparky har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Amèlie
Da må jeg spørre: Hvordan tåler gulvet i Svartor vann/fuktighet? Og hva vil det si at det er lagt i sikaflex? Er det kostbart?

Skikkelig lekkert bad!!!! Det ble så varmt og koselig med det gulvet og de fine flisene. Sukk..........
Helt enig! Dødslekkert! Søkte litt på sikaflex, men ble ikke klokere.
__________________
November -05
Februar -07
Sparky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-07-2006, 19:35   #164
Medlem
 
Studentmamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: kvinnherad
Meldinger: 265
MP Rating: 0% (0)
Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Amèlie
Da må jeg spørre: Hvordan tåler gulvet i Svartor vann/fuktighet? Og hva vil det si at det er lagt i sikaflex? Er det kostbart?

Skikkelig lekkert bad!!!! Det ble så varmt og koselig med det gulvet og de fine flisene. Sukk..........
Gulvet tåler vann og fuktighet, har olja mange strøk med olje for det formålet. Men det tåler ikkje att vann blir liggende i mengder over tid. Difor har me ikkje det gulvet i dusjen.

Sikaflex er seig lim/natemasse som fester seg til treet og er med å bevege seg i sammen med treet. Det er relativt kostbart ja.. ca 100 kr tuben, og det gjekk noen tuber... Me limte plankane til golvet med det samtidig som me skrudde det. Også fyllte me i mellom kvar plank, og deretter slipte me golvet, og olja mange strøk.
__________________
Studentmamma og jentene: Madelein 24.08.99 og Nathalie 26.05.05
Studentmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-07-2006, 21:00   #165
Seniormedlem
 
Amèlie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,908
MP Rating: 100% (3)
Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Studentmamma
Gulvet tåler vann og fuktighet, har olja mange strøk med olje for det formålet. Men det tåler ikkje att vann blir liggende i mengder over tid. Difor har me ikkje det gulvet i dusjen.

Sikaflex er seig lim/natemasse som fester seg til treet og er med å bevege seg i sammen med treet. Det er relativt kostbart ja.. ca 100 kr tuben, og det gjekk noen tuber... Me limte plankane til golvet med det samtidig som me skrudde det. Også fyllte me i mellom kvar plank, og deretter slipte me golvet, og olja mange strøk.
Kan man ha varmekabler under?
Forresten, det stengulvet i dusjen er også helt fantastisk!

Takk for svar! Jeg skal vise bildene til samboeren min!!!
__________________
amèlie
Amèlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 09:26   #166
Medlem
 
Studentmamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: kvinnherad
Meldinger: 265
MP Rating: 0% (0)
Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Amèlie
Kan man ha varmekabler under?
Forresten, det stengulvet i dusjen er også helt fantastisk!

Takk for svar! Jeg skal vise bildene til samboeren min!!!
Bare koselig... Kjekt at du liker det!

Varmekabler er det store spørsmålet.. det har vi ikkje lagt enda, er usikre på om me skal ha det under tregolvet eller bare under badekar og dusj... Har fått så forskjellige svar på om det går bra... Men viss me tek det blir det veldig svak varme iallefall...

stengulvet i dusjen er bare heilt fantastisk og gå på og, akkurat som fotmassage
__________________
Studentmamma og jentene: Madelein 24.08.99 og Nathalie 26.05.05
Studentmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 01:43   #167
mjU
Supermedlem
 
mjU sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,194
MP Rating: 0% (0)
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

__________________
mjU er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2006, 21:06   #168
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 865
MP Rating: 100% (2)
tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Ååååå, her var det mye fint. Irriterer meg over at jeg ikke kikket igjennom her før jeg valgte fliser til det nye badet mitt.....

Her er bilde av det gamle (som er helt nytt), som vi flytter fra om noen få uker. Det er bittelite, under 3 kvm, men det innehar de nødvendige funksjonene! Akkurat her ser det veldig striglet og fint ut, det er fordi bildet er fra prospektet

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2006, 14:50   #169
Supermedlem
 
Fridamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 519
MP Rating: 0% (0)
Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.Fridamor har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av tone.m
Ååååå, her var det mye fint. Irriterer meg over at jeg ikke kikket igjennom her før jeg valgte fliser til det nye badet mitt.....

Her er bilde av det gamle (som er helt nytt), som vi flytter fra om noen få uker. Det er bittelite, under 3 kvm, men det innehar de nødvendige funksjonene! Akkurat her ser det veldig striglet og fint ut, det er fordi bildet er fra prospektet

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Flott bad du skal flytte fra! Vi skal til med opppussing av badet, har kjøpt fliser som ligner litt på dem på bildet. Vasken og benken var lekker, hvilket merke er det? Husker du prisen?
__________________
Storesøs 2001 - Vesla 2006
Fridamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2006, 09:02   #170
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 865
MP Rating: 100% (2)
tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.tone.m har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Fridamor
Flott bad du skal flytte fra! Vi skal til med opppussing av badet, har kjøpt fliser som ligner litt på dem på bildet. Vasken og benken var lekker, hvilket merke er det? Husker du prisen?
Vasken og skapet er fra Kvik; den kombinasjonen vi valgte mener jeg kostet 4500 kroner - da er det granitt benkeplate og høyglans dører. Du kan velge dører og plate selv, så da blir prisen ut fra hva du velger.

Lykke til med oppussingen!
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com