Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2005, 23:37   #21
Medlem
 
chiko sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 256
MP Rating: 0% (0)
chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.chiko er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad!
Vi pusset det opp for ca to år siden, slo sammen et lite bad og et soverom..så nå har vi masse plass!

Har åpne hyller bak glassveggen, og den kassen på gulvet har nå lokk, og en sjakt inni som tar skittentøyet ned til vaskerommet.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dusjen:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og badekaret:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Chiko, stolt mamma til JONAS!
chiko er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 01:33   #22
Supermedlem
 
Ohana sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 607
MP Rating: 0% (0)
Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er badet vårt...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 103.jpg (49.5 KB, 3201 visninger)
__________________
Ohana og gullungene

Ohana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 01:58   #23
Moderator
 
Isiis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,038
MP Rating: 0% (0)
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Oi, oi, oi ... dette er slikt som jeg kan bare drømme om

Skikkelig flott - samtlige av dere har virkelig god smak

Vi har bare en bitteliten doss med dusj/badekar ... men det gjør da nytten
__________________
Isiis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 06:54   #24
Medlem
 
Poppy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 423
MP Rating: 0% (0)
Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.Poppy er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt nye bad:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Poppy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 09:11   #25
Seniormedlem
 
beth sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,555
MP Rating: 0% (0)
beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.beth har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mange flotte bad her inne ja. Likte særlig godt Lenam sitt bad, med store fine veggfliser, og stilren innredning fra HTH... Gode ideer der ja

Vi har superslitt bad fra huset ble bygd i 1996, ikke en flis i sikte... Håper vi får ordnet badet etterhvert...
beth er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 12:13   #26
VIP-Medlem
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 7,915
MP Rating: 0% (0)
Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.Myggstukket har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Utrolig mye flott... JA dette ble en drøm seg bort tråd..
__________________
Myggen og guttene
Myggstukket er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 12:25   #27
Veteranmedlem
 
*Anita* sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,030
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange flotte bad folk har ja
__________________


*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 23:22   #28
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,339
MP Rating: 0% (0)
Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.Meg_selv har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Jeg vil se flere bad!
__________________
Vår etterlengtede sønn Eirik ble født i mars 2005
Meg_selv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 00:16   #29
Medlem
 
Skorpion76 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Sarpsborg
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.Skorpion76 er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange fine bad!!
__________________
Thea-Emilie født 29/9-04

Tobias født 29/12-06
Skorpion76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 22:30   #30
Medlem
 
Q-tip sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 354
MP Rating: 0% (0)
Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.Q-tip har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Zefid, jeg har sagt det før: jeg vil se bilder av hele huset ditt, inside/out!!
Det ser så utrolig lekkert og gjennomført ut!!
__________________
Q-tip og Lille Frø, født 9/12-02
Q-tip er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com