Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-01-2006, 22:18   #81
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 374
MP Rating: 0% (0)
Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av super sjefa
Du eg lurte rett og slett bare på hvor du hadde kjøpt den baby badestolen som du har stående? Deen var ikke dum...
Vi har samme badestol. Kjøpte den på babyproffsen på Nordby.
Jeg syns den er kjekk, selv om vi fikk bare brukt den en gang. Lillegull nekta, ville heller dusje på armen vår.
__________________
Søtnosen&Gullemull
Søtnosen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-01-2006, 20:19   #82
Seniormedlem
 
Pinky sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,950
MP Rating: 0% (0)
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Her er badet vårt..veldig høyt under taket. Har laget baderoms-innredningen selv..
__________________
SARA~~AUGUST 04~~ ER BLITT STORESØSTER TIL
NYYDELIGE HAAKON FØDT 17.MARS,2760 gr OG 46 cm LANG
~~Tinkerline fra SM~~


Sist endret av Pinky; 01-02-2006 kl 11:36.
Pinky er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 13:02   #83
Seniormedlem
 
Numbiss sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,632
MP Rating: 0% (0)
Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.Numbiss har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Vi har nettopp pusset opp badet, er ikke helt ferdig - mangler en benkeplate til å ha over vaskemaskin/tørketrommel. Lister rundt vindu og dører, og i taket og langs gulvet er heller ikke på plass.

Dette er 3. badet vi pusser opp. De to første badene valgte vi å flise alt. Denne gangen så valgte vi en annen løsning. Gulvet har skiferflis, dusjsonen har marmor mosaikk-flis, og resten av veggene har rett og slett glassfiberstrie som er malt med en cafelatte-farge.
__________________
Numbiss, Marius og Vilde

Sist endret av Numbiss; 02-08-2006 kl 09:10.
Numbiss er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 13:21   #84
Supermedlem
 
Ravlind sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
MP Rating: 0% (0)
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange flotte bad Her er våres,bare se bort ifra rotet
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Ravlind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-01-2006, 13:36   #85
Seniormedlem
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,386
MP Rating: 0% (0)
Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.Mor til 4 har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Var kjempe mange flotte bad her, Vårt bad må ryddes før jeg tar bilde, det er nå lagringsplass mens vi pusser opp soverom.
Har to bad da, Et lite et nede med bare dusj, do og servant, og det er det som brukes nå mens det andre er er fult av andre ting
__________________
Mor til 4
Jente 90 - gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 01:43   #86
VIP-Medlem
 
Cecilie85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,426
MP Rating: 0% (0)
Cecilie85 har slått av rykte
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

så mange flotte bad
får veldig lyst til å pusse opp jeg
__________________

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 03:20   #87
Veteranmedlem
 
Luuca sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 3,158
MP Rating: 0% (0)
Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.Luuca har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

WOW her var masse flotte bad!!
jeg eeeelsker interiør så må abbonere her ja
__________________
En liten prins okt 05
Lille nurket okt 08
Luuca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 14:57   #88
Medlem
 
Studentmamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: kvinnherad
Meldinger: 265
MP Rating: 0% (0)
Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.Studentmamma er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet mitt... Nyoppussa no nylig, derfor er det ikkje noe pynt der enda...
er kjempefornøyd... nyter kvart minutt der inne

Fått spørsmål om forskjellig på badet:

Vasken er: Porsgrun; Possi Ginori
toalettet: Villeroy og Bosh; Subway
Flisene i Dusjen: Riverstone/ Pebbelmosaic ( Kjøpt hos Fargerike)
Der er og flisene på veggen, som er 33,33 og 66,66 store
dusjveggen er HAFA (TIPS!)Bestilt VVSbad.no, som har kjekke priser)
Dusj armatur og hode er Damixa.. (kult utseende)
Badekaret er Linea frå Sveberg trur eg
På panelplatene og listene har eg malt med fargen dis
Gulvet er Svartor lagt i sikaflex
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bad1.JPG (17.8 KB, 690 visninger)
Filtype: jpg bad2.JPG (16.0 KB, 515 visninger)
Filtype: jpg bad3.JPG (15.9 KB, 435 visninger)
Filtype: jpg bad4.JPG (17.5 KB, 637 visninger)
Filtype: jpg bad5.JPG (15.3 KB, 406 visninger)
__________________
Studentmamma og jentene: Madelein 24.08.99 og Nathalie 26.05.05

Sist endret av Studentmamma; 01-02-2006 kl 19:50.
Studentmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 15:13   #89
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,543
MP Rating: 0% (0)
Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.Vila har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dette var en ny vri .Å ha badekaret felt ned i gulvet
__________________
Aug-02 Okt-04


Min oppussingstråd
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=534567
Vila er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2006, 16:15   #90
Seniormedlem
 
Imiles sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,336
MP Rating: 0% (0)
Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.Imiles har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er mitt bad.
Lite men nyoppusset

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Klem fra Linn som er stolt mamma til

Adrian født september`04 og
Adelina født februar`07
med termin i April `09
Imiles er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:00.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com