Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-03-2007, 22:23   #221
Medlem
 
Lurveline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 272
MP Rating: 0% (0)
Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt nyoppussede bad Mangler maling inni vinduene da, men det kommer nå en av dagene, så bare se bort i fra det.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

__________________
Verdens heldigste mamma til
Eline -96 Elias -05 Fosterdatter -91
Lurveline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2007, 10:32   #222
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Madla
Meldinger: 164
MP Rating: 0% (0)
frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_
Det er mange flotte bad i NM-damenes hjem. Dette her med å få en liten titt i andres stuer, kjøkken og bad synes jeg er helt storartet! Gøy å se på noe annet enn bare striglete interiørmagasiner.
Her er mitt bad! Min kjære pusset det opp i fjor, og det er helt herlig å være der inne nå! Bruker laaang tid på badet om morgenen!

Her er et bilde tatt fra døråpningen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så stod jeg inni dusjen for å ta dette bildet! Fikk bedre overblikk derfra.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå mangler det bare å male døren hvit og sette på en list på den andre døren... Innredningen er det mannen min som har bygget med kjøkkenskapdører fra ikea, etter mine skisser!
å så fint bad!!!!
frolic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2007, 10:32   #223
Medlem
 
*to prinsesser* sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 417
MP Rating: 100% (1)
*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.*to prinsesser* har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så utrolig fint Kunne godt ha lagt meg ned i badekaret litt nå...så rimelig digg ut!!

Hvor er innredningen deres fra? Kvikk?
__________________
TUPPEN '04 OG LILLEMOR '06
*to prinsesser* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2007, 10:35   #224
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Madla
Meldinger: 164
MP Rating: 0% (0)
frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel
Her er mitt nye bad Neeesten helt ferdig, mangler håndkleholdere, en liten lyslist foran lysarmatur, og hjørnebadekar ved siden av dusjen ++

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
kjempefint!
frolic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2007, 10:41   #225
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Madla
Meldinger: 164
MP Rating: 0% (0)
frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.frolic er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

så utrolig mange flotte bad!
frolic er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 17:05   #226
Medlem
 
Leonora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 86
MP Rating: 0% (0)
Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.Leonora er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Lurveline
Her er vårt nyoppussede bad Mangler maling inni vinduene da, men det kommer nå en av dagene, så bare se bort i fra det.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Fytti!! Dette va LEKKERT!
...gleder meg til å bygge hus ja..
__________________
2 år

3.febr`08
Leonora er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2007, 10:17   #227
Supermedlem
 
Emilie&Linus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 970
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
kidoki Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

her er badet vårt... da vi flytta hit var det verdens styggeste bad.. slike brune baderomsplater i marmor look a like... og taket var skikkelig stygt. sånn midlertidig malte vi platene i hvit også la vi nytt tak. panel. det taket skal være der når vi pusser opp badet. det blir nå i sommer... da blir det flis, glassbyggerstein vegg i dusjen og nytt do. det er også ny dør siden bildet ble tatt og badakaret er fjernet....
__________________
mamma til 2 søte små.. aug05 og mai07

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2007, 16:27   #228
Seniormedlem
 
nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,711
MP Rating: 100% (1)
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

flott bad, lurveline!!!!

det badekaret så digg ut da

er servantskapene fra ikea?

det lurer vi på å gjøre nemlig, kjøpe innredingen der og kanskje få mulighet til å lage bad snart fremfor å vente noen år.. vi tenker en blanding av malt våtromstapet og fliser tror jeg.. fliser på gulv + rundt badekar og kanskje også vask og toalett...
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2007, 18:30   #229
Medlem
 
Lurveline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 272
MP Rating: 0% (0)
Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av nynne
flott bad, lurveline!!!!

det badekaret så digg ut da

er servantskapene fra ikea?

det lurer vi på å gjøre nemlig, kjøpe innredingen der og kanskje få mulighet til å lage bad snart fremfor å vente noen år.. vi tenker en blanding av malt våtromstapet og fliser tror jeg.. fliser på gulv + rundt badekar og kanskje også vask og toalett...
Tusen takk

Innredningen er fra IKEA ja, er super fornøyd med den hittil Både med innredningen og prisen
Lykke til med oppussingen!
__________________
Verdens heldigste mamma til
Eline -96 Elias -05 Fosterdatter -91
Lurveline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2007, 19:11   #230
VIP-Medlem
 
Fjolla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,609
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad

Det var nyoppusset i januar´06...det så IKKE UT før den tid, noe gammelt ræl fra 50-tallet som så bedre ut hvis man ikke vasket! Fremdeles gjenstår et par småting da; som å fuge helt ferdig i alle kriker og kroker, samt listing. Ting tar tid med en snekker i hus!

Men i allefall, slik ser det nå ut, og selv om det ikke er verdens største eller fineste bad, så er det helt fantastisk å ha fått et bad man trives på!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
...og sånn er taket:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Måtte få med hvordan det matcher innredningen
__________________
Fjonken & Filifjonka
05.04.06 28.07.08
Bilsikring - min hjertesak: La ungene dine sitte bakovervendt!

Sist endret av Fjolla; 08-04-2007 kl 19:18.
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com