Det er mange flotte bad i NM-damenes hjem. Dette her med å få en liten titt i andres stuer, kjøkken og bad synes jeg er helt storartet! Gøy å se på noe annet enn bare striglete interiørmagasiner.
Her er mitt bad! Min kjære pusset det opp i fjor, og det er helt herlig å være der inne nå! Bruker laaang tid på badet om morgenen!
Her er et bilde tatt fra døråpningen:
Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Så stod jeg inni dusjen for å ta dette bildet! Fikk bedre overblikk derfra.
Nå mangler det bare å male døren hvit og sette på en list på den andre døren... Innredningen er det mannen min som har bygget med kjøkkenskapdører fra ikea, etter mine skisser!
her er badet vårt... da vi flytta hit var det verdens styggeste bad.. slike brune baderomsplater i marmor look a like... og taket var skikkelig stygt. sånn midlertidig malte vi platene i hvit også la vi nytt tak. panel. det taket skal være der når vi pusser opp badet. det blir nå i sommer... da blir det flis, glassbyggerstein vegg i dusjen og nytt do. det er også ny dør siden bildet ble tatt og badakaret er fjernet....
det lurer vi på å gjøre nemlig, kjøpe innredingen der og kanskje få mulighet til å lage bad snart fremfor å vente noen år.. vi tenker en blanding av malt våtromstapet og fliser tror jeg.. fliser på gulv + rundt badekar og kanskje også vask og toalett...
det lurer vi på å gjøre nemlig, kjøpe innredingen der og kanskje få mulighet til å lage bad snart fremfor å vente noen år.. vi tenker en blanding av malt våtromstapet og fliser tror jeg.. fliser på gulv + rundt badekar og kanskje også vask og toalett...
Tusen takk
Innredningen er fra IKEA ja, er super fornøyd med den hittil Både med innredningen og prisen
Lykke til med oppussingen!
__________________ Verdens heldigste mamma til
Eline -96 Elias -05 Fosterdatter -91
Det var nyoppusset i januar´06...det så IKKE UT før den tid, noe gammelt ræl fra 50-tallet som så bedre ut hvis man ikke vasket! Fremdeles gjenstår et par småting da; som å fuge helt ferdig i alle kriker og kroker, samt listing. Ting tar tid med en snekker i hus!
Men i allefall, slik ser det nå ut, og selv om det ikke er verdens største eller fineste bad, så er det helt fantastisk å ha fått et bad man trives på!!
...og sånn er taket:
Måtte få med hvordan det matcher innredningen