Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-04-2006, 14:47   #131
Seniormedlem
 
Gabriela sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,377
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

For noen flotte bad !!!
__________________
Gabriela
'92 '02 '04 '07
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 18:56   #132
Veteranmedlem
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
MP Rating: 0% (0)
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tulli
De flisene i dusjen var veldig stilige. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?
Var den til meg? De er kjøpt hos Höganes her i Oslo. Tror de er italienske.
__________________
Mamma til Mathias (april'02) og Mina (11.juni 2005)


Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 07:03   #133
Veteranmedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 4,853
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

utrolig mange flotte bad, nesten som jeg ikke tørr legge ut mitt..
jeg likte godt denne dotrykkeren til Fabel, resten av badet også da:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det er ikke 100% ferdig enda da, men nesten.. det eneste som mangler er lister på takvinduet og glasskyvedører i dusjen.
Det hullet over stellebordet er skittentøysjakt og ender i det ene overskapet i vaskerommet..
Vi valgte å ha skap bak speilene og det kan virkelig anbefales, det er deilig å ha mye skapplass på badet gleder meg til vi får vekk det dominerende stellebordet..
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

her ender skittentøyet på vaskerommet, bildet med og uten skapdører på
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Hobbybloggen

Sist endret av Dolly; 27-04-2006 kl 07:24.
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 13:59   #134
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,273
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Kjempesmart at klærne ender i et lite skap, for så å bli sortert! Jeg har tenkt litt på det nemlig at det er litt dumt at alt havner i samme kurven - jeg som liker å sortere vasken!
Takk for god idé!
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 17:20   #135
Veteranmedlem
 
vibecke sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 4,320
MP Rating: 0% (0)
vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.vibecke har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Må jo legge ut bilder av mitt bad også da!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nærbilde av dekorflis samt bård.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Jentene-97, 02, 05
Jeg har skutt gullfuglen og kapret verdens flotteste mann og en bonusgjeng på 4!


Jeg lider av bulimi-demens. Jeg spiser og spiser, men glemmer å kaste opp.

"Sku gjerna sitt saken frå ditt synspunkt, men eg får ikkje håve longt nok opp i rævå!"

Member of AF's jaktlag!
vibecke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 14:18   #136
Seniormedlem
 
Alpengold sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,977
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel
Her er mitt nye bad Neeesten helt ferdig, mangler håndkleholdere, en liten lyslist foran lysarmatur, og hjørnebadekar ved siden av dusjen ++

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

KJempe fint!!!

Er det fliser eller våtroms plater dere har på vegger og gulvet ? Store og fine.
__________________
Alpengold er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 15:42   #137
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,202
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Alpengold
KJempe fint!!!

Er det fliser eller våtroms plater dere har på vegger og gulvet ? Store og fine.
Takk
Det er fliser (Ragno Patagonia Bianco Luc 33x60 cm)
__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:42   #138
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel
Her er mitt nye bad Neeesten helt ferdig, mangler håndkleholdere, en liten lyslist foran lysarmatur, og hjørnebadekar ved siden av dusjen ++
DET var lekkert det!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 22:53   #139
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,926
MP Rating: 0% (0)
Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

her var det mange flotte bad masse inspirasjon og hente den dagen vi får eget hus
__________________
Toria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2006, 16:19   #140
Supermedlem
 
Tommelise sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 857
MP Rating: 0% (0)
Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Da er vi ferdige med vårt nye bad, har bare å slå på listverket rundt vinduet igjen


Bilde av badet før oppussing:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bilder av badet etter oppussingen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Vegghengt toalett var et must!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Ny og større baderomsinredning( litt mørkt bilde)

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Hjørnedusj som kan slå dørene helt inn til veggen, sparer plass i et lite baderom
__________________
Tommelise som er lykkelig mamma til to skjønne
jenter
Tommelise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com