Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-10-2006, 00:00   #181
Medlem
 
moea sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Lindås, u Bergen
Meldinger: 304
MP Rating: 0% (0)
moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Nå har jeg bladd igjennoom hele tråden her, og jammen var det mange fine bad, og gode ideer til oppussing!
__________________
Mathias 23.12.05
moea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2006, 14:19   #182
VIP-Medlem
 
Tammis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,370
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange flotte bad.
Har gått tom for prikker ette rå lest denne tråden
__________________
Gleder meg til jul jeg
Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2006, 09:03   #183
Seniormedlem
 
saki78 sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,659
MP Rating: 0% (0)
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad! Det var nyoppusset i fjor:
http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...=458945&page=3
__________________
saki78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2006, 22:44   #184
Medlem
 
veromo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 312
MP Rating: 0% (0)
veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.veromo har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad!!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

veromo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2006, 15:07   #185
Medlem
 
symamman sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 398
MP Rating: 0% (0)
symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange lekre bad! Bare å glede seg til en har eget hus... vi leier nemlig enda... Buhu!
__________________


Kjører en navnløs trehjuling eller sykkel I bilen sitter han bakover i en TWE
symamman er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2006, 22:44   #186
Medlem
 
Gullet's mamma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 495
MP Rating: 0% (0)
Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_
Det er mange flotte bad i NM-damenes hjem. Dette her med å få en liten titt i andres stuer, kjøkken og bad synes jeg er helt storartet! Gøy å se på noe annet enn bare striglete interiørmagasiner.
Her er mitt bad! Min kjære pusset det opp i fjor, og det er helt herlig å være der inne nå! Bruker laaang tid på badet om morgenen!

Her er et bilde tatt fra døråpningen:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så snur jeg meg litt mot høyre, hvor vi har vår dobbel-dusj! Der inne kan gutten vår sitte og leke med balje og vann i timesvis om han får lov!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Videre mot høyre, på samme vegg som døren, har vi stellekrok med en del innfelte skap. Praktisk til å gjemme bort bleier, stellesaker, og annet rot
Bak døren gjemmer det seg et lite, men praktisk vaskerom.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så stod jeg inni dusjen for å ta dette bildet! Fikk bedre overblikk derfra.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå mangler det bare å male døren hvit og sette på en list på den andre døren... Innredningen er det mannen min som har bygget med kjøkkenskapdører fra ikea, etter mine skisser!

Nyyydelig bad! Hva heter flisene som er på gulvet, hvor har du kjøpt dem? Pris?
__________________
Gullet's mamma
Gullet's mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2006, 14:58   #187
Seniormedlem
 
Kristine_ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,258
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Gullet's mamma
Nyyydelig bad! Hva heter flisene som er på gulvet, hvor har du kjøpt dem? Pris?
Kremt... nå kan jeg ikke hjelpe deg særlig desverre, for flisene var et parti med rester fra flisekompaniet. De har vært brukt til McDonaldsgulv i bl.a Australia, og de hadde fått inn noen få paller. Ekstra slitesterke og lette å vaske. De var i utgangspunktet ganske dyre, men vi fikk de rimeligere til en kvadratmeterpris jeg ikke husker.... Synd jeg ikke kunne hjelpe deg mer, for vi er virkelig fornøyde med valget.

Men se etter noen mørkebrune STORE fliser, svakt ruglete. Det er også en fordel med færre fuger, da det er disse som stort sett er vanskelig å holde skikkelig rene. Jeg har sett at flisekompaniet har noen som ligner våre.
Ellers kan jeg nevne at hår og rusk ikke synes i det hele tatt på et så mørkt gulv, og det kan jo være en fordel (så lenge en tar skiten før den henger seg fast under hvite sokker )
__________________
Hilsen fra Kristine, storebror 02 og lillebror 05

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2006, 16:27   #188
Medlem
 
Gullet's mamma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 495
MP Rating: 0% (0)
Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.Gullet's mamma har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_
Kremt... nå kan jeg ikke hjelpe deg særlig desverre, for flisene var et parti med rester fra flisekompaniet. De har vært brukt til McDonaldsgulv i bl.a Australia, og de hadde fått inn noen få paller. Ekstra slitesterke og lette å vaske. De var i utgangspunktet ganske dyre, men vi fikk de rimeligere til en kvadratmeterpris jeg ikke husker.... Synd jeg ikke kunne hjelpe deg mer, for vi er virkelig fornøyde med valget.

Men se etter noen mørkebrune STORE fliser, svakt ruglete. Det er også en fordel med færre fuger, da det er disse som stort sett er vanskelig å holde skikkelig rene. Jeg har sett at flisekompaniet har noen som ligner våre.
Ellers kan jeg nevne at hår og rusk ikke synes i det hele tatt på et så mørkt gulv, og det kan jo være en fordel (så lenge en tar skiten før den henger seg fast under hvite sokker )
Mørke fliser blir det uansett, har det nå, og kan skrive under på det med støv og hår...
Men- vi skal også ha slike avlange fliser på veggene, og jeg prøver å bestemme meg for om jeg skal ha små, vanlige fliser på gulvet eller store...Vanskelig å bestemme seg altså!
Flisene dine var iallefall kjempelekre!!
__________________
Gullet's mamma
Gullet's mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-11-2006, 09:57   #189
Seniormedlem
 
*Beate* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,783
MP Rating: 0% (0)
*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.*Beate* har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Da vi kjøpte huset i vår så badet (3,9kv) slik ut:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi slo sammen toalettet og boden som så slikt ut:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her er vårt nye bad (7,5kv):
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
William Alexander september 06
lillebror oktober 08

T+1 Kom ut, lille venn!!!
*Beate* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 08:11   #190
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her var det mange fine bad Snart er det min tur til å pusse opp to stykker.

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel
Her er mitt nye bad Neeesten helt ferdig, mangler håndkleholdere, en liten lyslist foran lysarmatur, og hjørnebadekar ved siden av dusjen ++

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Sånn har jeg letet etter! Den du har på veggen der...vet ikke hva det heter
Hvor har du kjøpt den?
Det er varme i den?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com