Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-03-2006, 07:41   #111
Supermedlem
 
Ravlind sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
MP Rating: 0% (0)
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Beverly
Råflott innredning! Kan jeg spørre hvilken leverandør?
Vi har kjøpt den hos Nordkvelle Interiør A/S
http://www.nordkvelle.no/nordkvelle.htm

Veldig fornøyd og i tillegg er den i heltre hele veien
__________________
Ravlind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-03-2006, 17:11   #112
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 553
MP Rating: 0% (0)
Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.Candice har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er badet vårt i huset som vi nå snart flytter fra. Det er spyl og tørk toalett og takheis pga datteren vår. Stellebordet er nokså provisorisk, bare en plate som ligger oppå vaskemaskinen med en hylle over. Dette fordi også datteren vår på 4 år bruker det.
Vi har badekar med luft og vannmassasje. Vannmassasje er kjempedeilig, spesielt de to punktene akkurat i nakken! Bobler er mest gøy for ungene.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Candice er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 17:10   #113
Supermedlem
 
Tommelise sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 857
MP Rating: 0% (0)
Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.Tommelise har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mange flotte bad her , håper det blir enda flere bilder etterhvert for vi holder på å pusse opp et bad og er gøy å få litt inspirasjon fra andre.
__________________
Tommelise som er lykkelig mamma til to skjønne
jenter
Tommelise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-03-2006, 13:12   #114
Seniormedlem
 
*Mimmi* sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 2,791
MP Rating: 0% (0)
*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Abbonnere på..

Utrolig mange flotte bad her altså!
__________________
William Oleander, 29. juli 2004
Zara Martine, 11. juli 2007.
Drømmehuset er ferdig!
*Mimmi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2006, 13:26   #115
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,132
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Noen flere som har bad å vise frem, trenger ideer..hehe

Mange fine her. Særlig det første i denne tråden var lekkert
__________________
Tulli
Tullijenta (2003) og
Tulligutten(2008)
Tulli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2006, 13:42   #116
Veteranmedlem
 
Tryll-Tryll sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,466
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.Tryll-Tryll har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Bilder kommer senere i kveld
__________________
Alenemamma til

Tryll-Tryll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 17:25   #117
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,202
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er mitt nye bad Neeesten helt ferdig, mangler håndkleholdere, en liten lyslist foran lysarmatur, og hjørnebadekar ved siden av dusjen ++

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 17:32   #118
Seniormedlem
 
*Lindus* sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 1,508
MP Rating: 0% (0)
*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.*Lindus* har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Fabel: Drit lekkert bad.
Liker veldig godt de store flisene
__________________
Emilie 03.03.05

*Lindus* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 17:51   #119
Seniormedlem
 
marie_83 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: i et stort hus
Meldinger: 2,568
MP Rating: 0% (0)
marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.marie_83 har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

her er vårt bad, bare se bort ifra rotet

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
"Ikke diskuter med idioter, det ender med at de drar deg ned til deres nivå og vinner grunnet erfaring."
marie_83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2006, 07:10   #120
Seniormedlem
 
Britney sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,607
MP Rating: 0% (0)
Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Fabel: dritlekkert! Akkurat noe sånt jeg vil ha, bortsett fra at jeg vil ha veggflisene liggende vannrett.
Lyst å fortelle hvor du har kjøpt ting og tang og ca priser?
Britney er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com