Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2005, 23:04   #31
pat
Medlem
 
pat sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.pat er et navn alle kjenner.
Badet vårt

Her er et bilde av vårt bad. Det er litt vanskelig å ta bilde, da badet ikke er så stort
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Badet2.jpg (42.6 KB, 617 visninger)
pat er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 23:11   #32
Medlem
 
Pumkin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sånn midt på ca..
Meldinger: 59
MP Rating: 0% (0)
Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.Pumkin er som en uslipt juvél.
Sv: Badet vårt

Her var det maaange nydelige baderom gitt!
Pumkin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2005, 00:55   #33
Seniormedlem
 
J@nnickemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,915
MP Rating: 0% (0)
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-tip
Zefid, jeg har sagt det før: jeg vil se bilder av hele huset ditt, inside/out!!
Det ser så utrolig lekkert og gjennomført ut!!
Jeg og ble litt nyskjerrig nå ja....

Vil se, vil se... hustråd!!!!
__________________
Nikolas 03.06.06 og Angelica
f.07.01.05 - d.25.11.07
-oppdat. 11.des
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2005, 09:42   #34
Medlem
 
Kiara sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Blandt eng og åker
Meldinger: 327
MP Rating: 0% (0)
Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.Kiara er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mange fine bad ja, dro kjensel på noen av flisene. Skal se om jeg får tatt bilde av vårt bad litt senere i dag
__________________
Kiara & Embla-Marie
f.14.05.03 i u. 35+4
92 og 95
Kiara er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2005, 19:40   #35
Supermedlem
 
Ohana sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 607
MP Rating: 0% (0)
Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Takker og bukker for kompliment på kjøkkenet og badet vårt.

Er veldig fristende å legge ut masse bilder for vi er veldig fornøyd med resultatet av husbyggingen selv også , men kvier meg litt siden dette tross alt er internet og er redd det kan være gjenkjennelig.........
Er nok litt pysete desverre

Lykke til med husbygging og oppussing til dere som driver med det.
__________________
Ohana og gullungene

Ohana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2005, 13:57   #36
Supermedlem
 
Villrose sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 733
MP Rating: 0% (0)
Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Zefid
Her er badet vårt...
Det var kjempestilig!
__________________

Lykkelig mamma til lille M!
TettInntil


Villrose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2005, 18:19   #37
Supermedlem
 
Crispo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
MP Rating: 0% (0)
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange flotte bad dere har


Jeg skal komme med bilder så snart jeg får lagt dem inn på maskinen, muligens ikke før i morgen....
__________________



Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 09:03   #38
Supermedlem
 
Crispo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord for Ålesund
Meldinger: 906
MP Rating: 0% (0)
Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.Crispo har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er bilder av badet vårt. Ikke så letyt å få med alt på ett bilde, så det ble et par...


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________



Crispo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 12:52   #39
Supermedlem
 
Villrose sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 733
MP Rating: 0% (0)
Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.Villrose er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sukk.....mitt er oransje og brunt....
__________________

Lykkelig mamma til lille M!
TettInntil


Villrose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 13:17   #40
Supermedlem
 
Lille Rød sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Moss
Meldinger: 1,463
MP Rating: 0% (0)
Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Snart får dere se... Holder på å pusse opp!!!!
__________________

H 03
M 08
Lille Rød er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com