Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-01-2006, 14:11   #61
VIP-Medlem
 
anjus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,857
MP Rating: 0% (0)
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

anjus-badet:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
anjus
turbo 04
anjus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 14:14   #62
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 374
MP Rating: 0% (0)
Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.Søtnosen er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Kjempe flotte bad alle sammen.
Masse gode ideer!
__________________
Søtnosen&Gullemull
Søtnosen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 14:15   #63
VIP-Medlem
 
Mummitrollet sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Mummidalen
Meldinger: 9,572
MP Rating: 0% (0)
Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mummitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Legger inn på nytt jeg:

Eh, det gjør jeg ikke nei, det ble digert...

Bilde nr1
Bilde nr2
Bilde nr3
__________________
Mummitrollet
& Knottentotten -04

Mummitrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 15:35   #64
VIP-Medlem
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 8,257
MP Rating: 0% (0)
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

LaBanga:
__________________
aurora nov 04 - hannah mai 07 - blågg

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 16:08   #65
Veteranmedlem
 
Elvira sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Toten
Meldinger: 4,860
MP Rating: 100% (2)
Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.Elvira har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange fine bad det var her inne.

Jeg vil ha nytt bad jeg også
__________________
Mammaen til Imre-01,Sebastian-03 og Linnea 07

Galleriet til Linnea
Elvira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 16:21   #66
Seniormedlem
 
Gabriela sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,377
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så fint bad du har Anjus
__________________
Gabriela
'92 '02 '04 '07
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 19:46   #67
Moderator
 
Isiis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,038
MP Rating: 0% (0)
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus
anjus-badet:
Skikkelig stilig
__________________
Isiis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-01-2006, 19:53   #68
VIP-Medlem
 
anjus sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,857
MP Rating: 0% (0)
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Takk Gab og Tania
Er ikke så stort, men er romslig og koselig synes jeg.
Og inni det store skapet er vaskemaskin og tørketrommel gjemt
__________________
anjus
turbo 04
anjus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-01-2006, 00:20   #69
Moderator
 
Isiis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,038
MP Rating: 0% (0)
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet vårt..

Det er ikke fullt så lite som det ser ut til ... har både badekar, dusjkabinett, tørkeskap, vaskemaskin, tørketrommel og toalett der inne..

Snakk om dårlig fotograf

Bildet ble tatt like etter at vi flyttet inn ... da for å vise til min mor som bor i Spania

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Sist endret av Isiis; 14-02-2006 kl 16:17.
Isiis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-01-2006, 00:23   #70
Seniormedlem
 
Gabriela sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,377
MP Rating: 0% (0)
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tania
Badet vårt..

Det er ikke fullt så lite som det ser ut til ... har både badekar, dusjkabinett, tørkeskap, vaskemaskin, tørketrommel og toalett der inne..

Snakk om dårlig fotograf

Bildet ble tatt like etter at vi flyttet inn ... da for å vise til min mor som bor i Spania

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Kjempekoselig og flott Tania Likte de røde detaljene....
__________________
Gabriela
'92 '02 '04 '07
Gabriela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:00.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com