Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2007, 01:05   #231
Supermedlem
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Røyken
Meldinger: 526
MP Rating: 0% (0)
Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Maiaa
Her er badet vårt like etter det er pusset opp, så vi har ikke rukket å gjøre det hjemmekoselig ennå:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Slik så det ut før:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
utrolig fint bad... men jeg lurer på.. hva brukes det "hullet"over do'n der til...??
__________________
FRØYDIS
Frøydis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2007, 07:05   #232
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,196
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

mye lekkert her ja
__________________
Gleder meg til jul, jeg
_Kine er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2007, 16:37   #233
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 331
MP Rating: 0% (0)
Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.Cactus er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

masse fint her!!
__________________
Alexander kom til verden 14.09.06!Teutonia spirit s3 06
Cactus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2007, 17:16   #234
VIP-Medlem
 
Fjolla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,609
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Frøydis
utrolig fint bad... men jeg lurer på.. hva brukes det "hullet"over do'n der til...??
"Hullet" over doen er der man trekker ned - bygget inn i veggen!
__________________
Fjonken & Filifjonka
05.04.06 28.07.08
Bilsikring - min hjertesak: La ungene dine sitte bakovervendt!
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 00:18   #235
Supermedlem
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Røyken
Meldinger: 526
MP Rating: 0% (0)
Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.Frøydis har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjolla
"Hullet" over doen er der man trekker ned - bygget inn i veggen!
heheh nå mente jeg mer det lille rommet... den firkanta boksen som ikke er der lenger.. :P
__________________
FRØYDIS
Frøydis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 00:23   #236
Supermedlem
 
Emilie&Linus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 970
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
kidoki Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Frøydis
heheh nå mente jeg mer det lille rommet... den firkanta boksen som ikke er der lenger.. :P
sikkert en hylle... kan ha håndklær o.l der.. vil jeg tro...
__________________
mamma til 2 søte små.. aug05 og mai07

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 23:05   #237
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Sted: sørlandet
Meldinger: 635
MP Rating: 0% (0)
Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

mye lekkert. Må abn!
__________________


E. født 1.januar 07
Mrs.D er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2007, 12:25   #238
Medlem
 
Miss Hønemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 439
MP Rating: 0% (0)
Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet vårt, lite, men koselig
Før oppussing:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Etter oppussing:

Vaskemaskin og stellebord (vegghengt) er til høyre for bilde liksom
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hele innredningen:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
juli-06 = apr-09
Tidl. Diddlina&Superjenta
Miss Hønemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2007, 13:42   #239
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 882
MP Rating: 100% (2)
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mange flotte bad her,har akkurat pusset opp selv og skal få lagt ut bilder her
caremi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2007, 20:29   #240
Supermedlem
 
Maiaa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 632
MP Rating: 0% (0)
Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Emilie&Linus
sikkert en hylle... kan ha håndklær o.l der.. vil jeg tro...
Jepp! Vi har en dyp skittentøysdunk i kurv som "ligger" i hylla og to andre kurver til vaskemiddel osv. Bak kurvene har vi toalettpapir.
__________________

Matheo, 29.juli 2006

Maiaa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com