Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2008, 11:27   #281
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Romsdal
Meldinger: 2,939
MP Rating: 0% (0)
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Lailaras Vis post
Badet ditt er så fint, Mimsen. Herlig å endelig få se bilder fra deg igjen.
Jeg var nærmest avhengig av byggetråden din.
Takk!
Jeg har jo tenkt leeeenge på å lage en velkommen inn-tråd slik som du. Men jeg er så treg! Dessuten flytter og forandrer jeg på ting støtt og er liksom ikke helt ferdig med finishen overalt.
Gammel 16-03-2008, 11:29   #282
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av byggegal Vis post
Stilig bad med smarte løsninger!
Hvor har du kjøpt baderomsinnredningen din og hvilke mål er det på den. Den var så fin...
Kjøkken fra Ikea ja.. Det er tre horisontale overskap på 40x70 som er snudd opp-ned.
Gammel 16-03-2008, 11:35   #283
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Og her var det "store" badet.

Storebror -92 Lillesøster -98

Sist endret av Lailaras; 22-04-2008 kl 09:01.
Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 11:38   #284
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lailaras Vis post
Og her er det "store" badet. Det er bare 2 kvm som skiller dem, da..

Vask er fortsatt ikke på plass her, så vi bruker dette badet bare til dusjing og bading...
Nudelig!!
Hvis det er en ting jeg savner her i huset, så må det være takhøyde til å kunne ha lysekroner..
Gammel 16-03-2008, 11:39   #285
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimsen Vis post
Takk!
Jeg har jo tenkt leeeenge på å lage en velkommen inn-tråd slik som du. Men jeg er så treg! Dessuten flytter og forandrer jeg på ting støtt og er liksom ikke helt ferdig med finishen overalt.
Det gjør jeg også. Ser på bildene her at ting er forandret fra da jeg tok bildene til nå. Har f.eks fått liftgardin og blomster i vinduet på det store badet, og teppe på gulvet. Ja, og så venter vi på vask og marmorplate til toppen på hylla t.h for badekaret, så det er ikke slutt på forandringene, nei.

Det hadde vært hyggelig med en "velkommen inn"-tråd, Mimsen. Mannen min ville nok også synes det var gøy, for jeg maste så mye om Mimsen, at han til slutt nesten trodde jeg hadde en fantasivenn. Og så fikk han aldri sett "ferdig-bilder".

Storebror -92 Lillesøster -98

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 11:44   #286
Supermedlem

Liv75 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 954
Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.

Så mange flott bad som er kommet her !

(jeg har og savnet bilde-tråd fra Mimsen !)
Liv75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 11:46   #287
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 613
byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimsen Vis post
Kjøkken fra Ikea ja.. Det er tre horisontale overskap på 40x70 som er snudd opp-ned.
Hmm... den var ikke dum... Jeg hadde tenkt å bruke de skapene som er ment for å være over kjøleskap og kappe de litt i dybden. De blir 35 cm. i høyden og 60 cm. i bredden. Hmm her må jeg tenke litt igjen ser jeg..., men du kan vel ikke få skuffer som passer til disse skapene...? Det kan jeg på de "over-kjøleskap-skapene"... trur jeg...
byggegal er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 11:46   #288
Seniormedlem

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Huset i skogen
Meldinger: 2,600
cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.

En "velkommen inn"-tråd fra Mimsen er nærmest et folkekrav.
Gammel 16-03-2008, 11:48   #289
Seniormedlem

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Huset i skogen
Meldinger: 2,600
cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.

Herlighet så lekre bad dere har jenter! Djeeezes! Kan jo sjekke inn på SPA-opphold her jo!
Gammel 16-03-2008, 12:08   #290
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av byggegal Vis post
Hmm... den var ikke dum... Jeg hadde tenkt å bruke de skapene som er ment for å være over kjøleskap og kappe de litt i dybden. De blir 35 cm. i høyden og 60 cm. i bredden. Hmm her må jeg tenke litt igjen ser jeg..., men du kan vel ikke få skuffer som passer til disse skapene...? Det kan jeg på de "over-kjøleskap-skapene"... trur jeg...
Våre skap er ikke så dype, men vi har bygget dem ut litt. Det er skjult av benkeplatene.
Jeg vet ikke hva du kan få skuffer til, men det har ikke vært noe savn i skapene våre, siden de ikke er så dype.

Og ja, jeg skal komme med en tråd etter hvert.. "snart"
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.