Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-02-2008, 07:42   #271
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 156
MP Rating: 0% (0)
Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.Nettebetten har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av -Chanel- Vis post
VANVITTIG FLOTT!!
Sitat:
Opprinnelig postet av nynne Vis post
ja det var knallfint nettebetten!!!

og et lite spm.. er det baderomsinnreding fra ikea tro? elelr er det et "skikkelig" et??? Jeg ønsker meg noe lignende nemlig, men håper å finen på ikea
Tusen takk! Innredningen er fra Ikea, ja! Så Ikeamerket på innsiden av døren. Vi er kjempefornøyd med badet! Skikkelig bra med skapplass uten å ha overskap (liker ikke det så godt nemlig). Og superstort speil da!
Nettebetten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-03-2008, 19:29   #272
Supermedlem

Maiaa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 632
Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.Maiaa har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av *mumfie* Vis post
Dette var også kjempefine gulvfliser. Så da går samme spørsmål til deg.
Hvor har du fått tak i dem, og hva heter de?
Jeg husker dessverre ikke hva de heter men alle flisene er i samme serie, og de finnes på Norfloor. (De er innmari fine! Vi brukte samme type nå når mine foreldre skulle pusse opp.)

Matheo, 29.juli 2006

Maiaa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 01:29   #273
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Her var lillebadet vårt.

Storebror -92 Lillesøster -98

Sist endret av Lailaras; 22-04-2008 kl 09:00.
Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 02:10   #274
Medlem

lilleD sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 158
lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.lilleD har mye å være stolt av.

Så utrooolig flott bad dere har, Lailaras! Og det var ikke lite heller syns jeg!
Gammel 16-03-2008, 09:43   #275
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Romsdal
Meldinger: 2,939
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.

................

Sist endret av Mimsen; 12-08-2008 kl 18:36.
Mimsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 11:14   #276
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Badet ditt er så fint, Mimsen. Herlig å endelig få se bilder fra deg igjen.
Jeg var nærmest avhengig av byggetråden din.

Storebror -92 Lillesøster -98

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2008, 11:19   #277
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,563
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Her er litt av det ene badet vårt som vi pusset opp i fjor. Nå skal vi pusse opp det andre badet vårt og jeg lurer sånn på hvordan vi skal ha det. Liker godt denne stilen, men vil ikke at begge badene skal være kliss like heller...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 16-03-2008, 11:22   #278
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,563
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Lekkert bad Mimsen!! Hvilke baderomsmøbler er det??
Gammel 16-03-2008, 11:23   #279
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Romsdal
Meldinger: 2,939
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Iben005 Vis post
Lekkert bad Mimsen!! Hvilke baderomsmøbler er det??
Det er kjøkkeninnredning fra Ikea.
Gammel 16-03-2008, 11:24   #280
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 613
byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.byggegal har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mimsen Vis post
Her er vårt bad.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Stilig bad med smarte løsninger!
Hvor har du kjøpt baderomsinnredningen din og hvilke mål er det på den. Den var så fin...
byggegal er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.