Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-06-2007, 20:39   #241
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,007
MP Rating: 0% (0)
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet vårt...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2007, 22:31   #242
Supermedlem

j@9ke sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 970
j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.j@9ke har mye å være stolt av.

Dette er en super tråd, fantastisk flotte bad dere har jenter...........

Lykkelig mamma til solstrålen 05
Grunnmur ferdig 22 aug. Skal være klart til maling om 200 dager, dvs medio mars. Innflytting til st.hans??
j@9ke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-08-2007, 18:35   #243
Veteranmedlem

Andrea Mora sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 3,204
Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.Andrea Mora har en strålende fremtid.

Mere bad pleace... kommer snikker/flislegger i midten av sep, som skal ta hele badet vårt
Gammel 06-09-2007, 20:23   #244
Seniormedlem

*Mimmi* sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 2,791
*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.*Mimmi* har mye å være stolt av.

Flere som vil dele? Holder på å velge ut fliser og trenger flere tips..
*Mimmi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2007, 20:27   #245
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,196
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

FyF.
Her var det mange lekre bad.
Gammel 10-09-2007, 07:46   #246
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 78
mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.mie78 & lille Julie er som en lysfontene.

Abonnerer. Skal snart pusse opp bad fra 1965, så trenger all inspirasjon vi kan få
mie78 & lille Julie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2007, 21:51   #247
Medlem

symamman sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 398
symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.symamman har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjolla
Her er vårt bad

Det var nyoppusset i januar´06...det så IKKE UT før den tid, noe gammelt ræl fra 50-tallet som så bedre ut hvis man ikke vasket! Fremdeles gjenstår et par småting da; som å fuge helt ferdig i alle kriker og kroker, samt listing. Ting tar tid med en snekker i hus!

Men i allefall, slik ser det nå ut, og selv om det ikke er verdens største eller fineste bad, så er det helt fantastisk å ha fått et bad man trives på!!

...og sånn er taket:
Måtte få med hvordan det matcher innredningen
Denne innredningen har jeg også! Kan jeg spørre om du har noen knagger eller sånt til å henge opp klær og håndklær på ?? Har ikke funnet noe som passer enda...

Kjører en navnløs trehjuling eller sykkel I bilen sitter han bakover i en TWE
symamman er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2007, 09:05   #248
Medlem

Spirrevipp sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 432
MP Rating: 100% (1)
Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.

Har er badet vårt.. Hadde ikke så stort bad vi da, så måtte gjøre det beste ut av det... Ble bedre enn det var i alle fall,,, (bor ikke der lenger nå da, men artig å vise fram)
Før
Etter

Vi begynnte å pusse opp med en gang vi kjøpte leiligheten og ble ganske fornøyd med resultatet ja...

Sist endret av Spirrevipp; 22-09-2007 kl 09:25.
Spirrevipp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2007, 11:56   #249
Medlem

Superstar sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 113
Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.

KJempe flotte bad klappe: gleder meg til jeg skal i gang med vårt hus
Gammel 30-09-2007, 12:12   #250
Medlem

Superstar sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 113
Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/WB/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/WB/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]Flott speil med lys i
Hvor har du kjøpt det henne?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.