Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-02-2007, 22:10   #211
Medlem
 
moea sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Lindås, u Bergen
Meldinger: 304
MP Rating: 0% (0)
moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.moea er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Rode
Vi har også dette belegget og vi er veldig førnøyd.

Dere kan se bilder av vårt bad her : http://vakker.no/E7E991E5-B283-48C0-...ED350507F.html
Det var kjempefint! Utrolig fint hus dere hadde!
__________________
Mathias 23.12.05
moea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-02-2007, 22:40   #212
VIP-Medlem
 
silkepels sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 5,893
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
silkepels - mamma til 04.12.06 og 28.03.08 .en gang i 2009

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 17:51   #213
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,131
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Tulli
Tullijenta (2003) og
Tulligutten(2008)
Tulli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 19:03   #214
Medlem
 
Lurveline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 272
MP Rating: 0% (0)
Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.Lurveline har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tulli
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Så flott badet deres har blitt Tulli


Lurveline
__________________
Verdens heldigste mamma til
Eline -96 Elias -05 Fosterdatter -91
Lurveline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 20:35   #215
Seniormedlem
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 1,934
MP Rating: 0% (0)
Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Jannicke81
Har ikke no flott flislagt bad.. men kan jo legge ut bilder av vårt bad/vaskerom som vi pusset opp til en rimelig penge nå før jul.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Er bare malt og har vinylbelegg på gulvet.. men kan jo legge ut bilde av hvordan det så ut før.. så ser dere hvor stor forskjell det ble

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Kjempelekkert! Hva heter gulvet og hvor mye måtte dere betale for det? Innredningen?
__________________
Bror juli -98 og Søster juni -01 og Lillesøster 19. sept -08
Huldra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 20:37   #216
Seniormedlem
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Telemark
Meldinger: 1,934
MP Rating: 0% (0)
Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.Huldra har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Rode
Vi har også dette belegget og vi er veldig førnøyd.

Dere kan se bilder av vårt bad her : http://vakker.no/E7E991E5-B283-48C0-...ED350507F.html
Jeg må si til deg også at jeg likte gulvet. Har du noen anelse om hva dere måtte betale for det?

Har dere fliser på veggene? Likte veldig godt huset deres. Lekkert!
__________________
Bror juli -98 og Søster juni -01 og Lillesøster 19. sept -08
Huldra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 20:40   #217
VIP-Medlem
 
Jannicke81 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,155
MP Rating: 0% (0)
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Huldra: husker ikke helt hva gulvet heter jeg.. men kjøpte det på byggmakker.
Kanskje Rode husker prisen. Men det kostet endel hvertfall...
Innredningen er en vask som min far fikk som standar da han flyttet inn i ny leilighet i fjor, men som han ikke ville ha. Så da fikk vi den. Også har vi kjøpt benkeplate på ikea.
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07
Jannicke81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 22:01   #218
Supermedlem
 
Rode sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Huldra
Jeg må si til deg også at jeg likte gulvet. Har du noen anelse om hva dere måtte betale for det?

Har dere fliser på veggene? Likte veldig godt huset deres. Lekkert!
Vi er super fornøyd med å ha tatt belegg i hele huset.
I andre hus vi har bodd i har vi hatt fliser og parkett og vi har syntes at det er et herk å rengjøre og passe på vannsøl og slitasje.

Vi kjøpte belegget gjennom firmaet som la golvet i hele huset. Mener vi betalte ca. 56 000,- for jobb og materialer til hele huset på 132 kvm.

Belegget er fra www.gerflor.com
Jeg finner ikke selve belegget på hjemmesiden der og husker ikke helt hvor vi fant det i utganspunktet.
Mener å huske at det het "peru".

Veldig fornøyd hvertfaltt
Rode er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2007, 22:09   #219
Supermedlem
 
Rode sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Huldra
Jeg må si til deg også at jeg likte gulvet. Har du noen anelse om hva dere måtte betale for det?

Har dere fliser på veggene? Likte veldig godt huset deres. Lekkert!
Jeg glemte å skrive at det er fliser på veggene. Veldig fine og vi er godt fornøyd med sammensettingen. De er kjøpt på www.megaflis.no
Mener å huske at det er blanco brillo 10x30cm, den største husker jeg ikke, men jeg tror de er 50cm i lengden.
Rode er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-02-2007, 19:57   #220
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 374
MP Rating: 0% (0)
Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.Snorkfrøken har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tulli
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Nyydelig bad Tulli! Helt etter min smak!

Ser dere har "småstein" i dusjen. Hvilke råd fikk dere ang. denne "flisen"? Tenker på at her må det nødvendigvis bli mye "fuger", og disse er vel mindre vanntette enn fliser? Har sååå lyst på småstein i dusjnisjen..

Hvordan er dusjdøren? Går den helt ned til gulvet? Er det et problem med vannsøl utenfor dusjnisjen? Var visst mye spørsmål her, men håper du tar deg tid til å svare!
Snorkfrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:59.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com