Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2006, 23:11   #171
Supermedlem
 
Tigerbaby sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 605
MP Rating: 0% (0)
Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.Tigerbaby har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

For noen fantastiske bad dere har! Jeg leter fortsatt etter smarte løsninger på en del ting, så jeg titter innom ganske ofte.
Her er samboerens store stoltet (bortsett fra bebisen i magen min da):
__________________


Sist endret av Tigerbaby; 13-03-2007 kl 16:44.
Tigerbaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 23:39   #172
Seniormedlem
 
hildegunn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 2,813
MP Rating: 0% (0)
hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.hildegunn har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Tigerbaby : nydelig bad !!
__________________
Hildegunn med 4 gutter:
Nathaniel 01 Thomas 04
Mikael 05 Elias 07
hildegunn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2006, 16:54   #173
Veteranmedlem
 
Lailaras sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,190
MP Rating: 0% (0)
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

borte

Sist endret av Lailaras; 15-11-2006 kl 08:35.
Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2006, 07:02   #174
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,131
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er bilde av badet i huset i vi nå skal selge, som ligger ute for salg.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Tulli
Tullijenta (2003) og
Tulligutten(2008)
Tulli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2006, 11:54   #175
Veteranmedlem
 
mammmamia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,269
MP Rating: 0% (0)
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Badet vårt der vi bodde før, savner det noe helt enormt!!
__________________
Storebror 2003
Lillesøster 2006
mammmamia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2006, 18:32   #176
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: OSLO
Meldinger: 58
MP Rating: 0% (0)
Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.Elmamor er bare skikkelig grei.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

så mange flotte bad Holder på å bygge bad nå - takk for mange bra tips - men er superforvirra. Vanskelig å bestemme seg for hvilken stil man skal velge.
__________________
Klem fra Elmamor - Tussimamma på snartmamma
Kristoffer født 16.07.03 og Theodor født 17.06.06
Elmamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2006, 19:24   #177
Juniormedlem
 
lillelouise sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 32
MP Rating: 0% (0)
lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.lillelouise er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet mitt.....
Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0021 (480 x 360).jpg (30.7 KB, 178 visninger)
Filtype: jpg IMG_0022 (480 x 360).jpg (33.1 KB, 129 visninger)
__________________
Lillelouise
2000 2003 2004
lillelouise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 12:16   #178
Supermedlem
 
trøndermor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 767
MP Rating: 0% (0)
trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.trøndermor har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Vårt bad,er litt rart bilde,jeg prøvde å lage et panoramabilde
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vårt bad(foreløbig) er på 5,8 kvm,passe stort,men gleder meg til stor-badet oppe på 10 kvm
__________________
Alexander februar -04 & Sofie juli -07
trøndermor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 20:04   #179
Medlem
 
Tonemor_ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Steinkjer
Meldinger: 249
MP Rating: 0% (0)
Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er våre bad. Det største ble ferdig i mars 05 og det andre ble ferdig februar 04. Har gjort det meste, utenom flisleggingen, selv..
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kopi av Bad ned1.jpg (16.6 KB, 93 visninger)
Filtype: jpg Kopi av Bad ned2.jpg (16.5 KB, 96 visninger)
Filtype: jpg Kopi av Bad ned3.jpg (14.5 KB, 52 visninger)
Filtype: jpg Kopi av Bad opp1.jpg (16.2 KB, 73 visninger)
Filtype: jpg Kopi av Bad opp2.jpg (10.8 KB, 32 visninger)
__________________
Tonemor_
Thea ( juni 03) & Sander (juli 05)
Tonemor_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2006, 23:11   #180
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 14,712
MP Rating: 100% (21)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

.......









Jeg tror jeg skal holde bildene av badet vårt for oss selv.
Jeg risikerer bare at dere blir så dritmisunnelige på oss og det store, flotte badet våres....
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com