Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2006, 08:50   #191
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

..........

Sist endret av Tidligere bruker; 31-12-2006 kl 09:38.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 08:52   #192
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Ah, tusen takk Joma!
Bruker de mye strøm? (Hilsen mannen *strømsparer*)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 08:56   #193
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

...............

Sist endret av Tidligere bruker; 31-12-2006 kl 09:29.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 09:01   #194
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Takk, da skal jeg ha et par sånne ja!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 13:21   #195
Supermedlem
 
jentemamma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,178
MP Rating: 0% (0)
jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Joma
Håndkletørker. Denne er fra LVI med spenning 230V.
Maxbo selger de nå: http://www.maxbo.no/?module=Webshop;...productId=1585

Vi har to likedan på badet vårt, og de fungerer utmerket (har også en dyrere variant fra http://www.sitin.no/default.asp?pr_p...nt=6&kn=1&nt=2 - den fra LVI fungerer like bra).
Her er flere:http://www.lviprodukter.no/8BD3E514C...48B531DD31.htm

Tusen takk for tips - Akkuratt hva jeg er på jakt etter.
__________________
hilsen
jentemamma
jentemamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 21:46   #196
Seniormedlem
 
okt mamma sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Blått Rekkehus
Meldinger: 1,811
MP Rating: 0% (0)
okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Studentmamma
Badet mitt... Nyoppussa no nylig, derfor er det ikkje noe pynt der enda...
er kjempefornøyd... nyter kvart minutt der inne

Fått spørsmål om forskjellig på badet:

Vasken er: Porsgrun; Possi Ginori
toalettet: Villeroy og Bosh; Subway
Flisene i Dusjen: Riverstone/ Pebbelmosaic ( Kjøpt hos Fargerike)
Der er og flisene på veggen, som er 33,33 og 66,66 store
dusjveggen er HAFA (TIPS!)Bestilt VVSbad.no, som har kjekke priser)
Dusj armatur og hode er Damixa.. (kult utseende)
Badekaret er Linea frå Sveberg trur eg
På panelplatene og listene har eg malt med fargen dis
Gulvet er Svartor lagt i sikaflex

Lekkert bad,akkurat slikt gulv vil jeg ha da vi pusser opp badet vårt..
__________________


storesøster 4år
okt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 09:43   #197
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,032
MP Rating: 0% (0)
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mange flotte bad. Vi skal pusse opp badet til våren, så her får jeg mye inspirasjon Skal legge ut før og etter bilder når vi en gang er ferdig med prosjektet

Smukkeline
__________________
Storebror april 1999
Snuppis 14.08.2005
Smukkline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2006, 13:03   #198
Seniormedlem
 
*Silje* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,802
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av mammmamia
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Badet vårt der vi bodde før, savner det noe helt enormt!!
Hvor har dere kjøpt innredningen?
Kjempestilig!!!
__________________
GI BLOD - REDD LIV
*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-12-2006, 12:40   #199
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,032
MP Rating: 0% (0)
Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.Smukkline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Masse fine bad her, men jeg trenge enda mer inspirasjon Vi er nemlig helt i startgropa på oppussing av bad . Har hatt befaring fra et firma i dag - venter på prisoverslag (han lovet i løpet av neste uke)....

Smukkeline
__________________
Storebror april 1999
Snuppis 14.08.2005
Smukkline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2006, 12:27   #200
Veteranmedlem
 
mammmamia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,269
MP Rating: 0% (0)
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av *Silje*
Hvor har dere kjøpt innredningen?
Kjempestilig!!!
Takk! Den er kjøpt på Kvik..! Kjempebillig og utrolig bra kvalitet
__________________
Storebror 2003
Lillesøster 2006
mammmamia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com