Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-05-2006, 18:07   #141
Veteranmedlem
 
guniss sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Stjørdal
Meldinger: 3,987
MP Rating: 0% (0)
guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.guniss har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er mitt bad:

Baderomsinnredning fra Ikea. Hvit og enkel Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Ryddet ikke først da.. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Herlig med stor vask!! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Det herlige badekaret.. 150x150 Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Veggflisene. Har store grå flis på gulvet.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Mamman til Hannah august 2005 og Peder februar 2008




guniss er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2006, 19:25   #142
Supermedlem
 
*Hege74* sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergenser i Tr.heim
Meldinger: 818
MP Rating: 0% (0)
*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.*Hege74* har mye å være stolt av.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Hovedbadet vårt.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
ERLEND, F. 27.06.02 OG HÅKON, F. 25.06.05 (33+5)
Snikmedlem i www.adamoart.no
*Hege74* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 10:43   #143
VIP-Medlem
 
Trollmor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,250
MP Rating: 0% (0)
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange flotte bad det var her !! Etter å ha kikket litt på bilder så sitter jeg her og ønsker meg vegghengt toalett . Så mye lettere det må være å tørke over gulv .
__________________
Hilsen Trollmor med de 3 små

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 08:35   #144
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 304
MP Rating: 0% (0)
maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Dolly


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Hvor langt er det fra veggen til døren hos deg? Det er noe sånt jeg har tenkt på også i innredning bare hvitt, og tror jeg har noenlunde samme str på den veggen. Er innredningen din 180 cm? tror vi har 200-210 cm å gå på før dørkarmen, er litt redd det blir for knapt, men viss det er som hos deg er det ikke noe problem. Ble litt rotete dette
__________________
- nov 05
- okt 07
maja79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 08:42   #145
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 304
MP Rating: 0% (0)
maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Hvor har du kjøpt denne innredningen? Det er en slik vi er ute etter! Vi har forøvrig kjøpt de samme flisene til badet som det du har - utrolig stilig bad du har! Gleder meg til å få opp mitt
__________________
- nov 05
- okt 07
maja79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 16:00   #146
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,202
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av maja79
Hvor har du kjøpt denne innredningen? Det er en slik vi er ute etter! Vi har forøvrig kjøpt de samme flisene til badet som det du har - utrolig stilig bad du har! Gleder meg til å få opp mitt
Takk
Kjøpt på Det Norske Kjøkkensenter http://www.dnkas.no/default.asp?k=3&id=50 Betalte drøyt 11.000 for skap, lys og speil (servanten er kjøpt utenom fra Temabad) Veldig greit siden man kjøper hver enkelt modul og kan montere som man vil
__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2006, 22:37   #147
Veteranmedlem
 
Sybil sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,015
MP Rating: 0% (0)
Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.Sybil har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

ÅÅÅ så nydelige bad!

Vi skal kjøpe en leilighet der badet må totalrenoveres. Er lite uten vindu men skal få det fint!! Mange bra tips her!
__________________
April 2006

April 2008
Sybil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2006, 07:58   #148
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 304
MP Rating: 0% (0)
maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.maja79 er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av fabel
Takk
Kjøpt på Det Norske Kjøkkensenter http://www.dnkas.no/default.asp?k=3&id=50 Betalte drøyt 11.000 for skap, lys og speil (servanten er kjøpt utenom fra Temabad) Veldig greit siden man kjøper hver enkelt modul og kan montere som man vil
Tusen takk, fabel!! Nå skal vi besøke Det Norske kjøkkensenter
__________________
- nov 05
- okt 07
maja79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2006, 08:29   #149
Veteranmedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 4,853
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av maja79
Hvor langt er det fra veggen til døren hos deg? Det er noe sånt jeg har tenkt på også i innredning bare hvitt, og tror jeg har noenlunde samme str på den veggen. Er innredningen din 180 cm? tror vi har 200-210 cm å gå på før dørkarmen, er litt redd det blir for knapt, men viss det er som hos deg er det ikke noe problem. Ble litt rotete dette
innredningen er 180 og der er vel 20-25 cm til dørlisa fra der innredningen slutter.. går kjempebra det
__________________

Hobbybloggen
Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2006, 14:58   #150
Seniormedlem
 
blondie06 sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Tau(nær stavanger..)
Meldinger: 2,626
MP Rating: 0% (0)
blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Mange nyyydelige bad!!!
Spesielt badet til tommelise var knallfint-stilrent uten å være for "kaldt"

Vi pusset opp badet ifjor,skal prøve å legge bilder etterhvert-men er ikke helt "dreven" ved dataen enda.....
blondie06 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com