Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-01-2006, 00:27   #71
Moderator
 
Isiis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,038
MP Rating: 0% (0)
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Gabriela
Kjempekoselig og flott Tania Likte de røde detaljene....


Jeg synes også det er så koselig med det røde. Er jo helt enkelt da...og vi kunne tenke oss å fliselegge veggene.
Men det får vi ta etterhvert
__________________
Isiis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-01-2006, 00:30   #72
Ise
Æresmedlem
 
Ise sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,427
MP Rating: 0% (0)
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Kjempefiine bad Anjus og Tania!!

Skal se om jeg får fotografert vårt imorgen.
__________________
Mamma til 3 gutter.
Ise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 14:33   #73
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Før og etter bilder ligger i denne diskusjonen.
Ikke lett og få til ordentlige bilder, men dere får et lite inntrykk

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=334401
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 18:01   #74
Veteranmedlem
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Sola
Meldinger: 2,999
MP Rating: 0% (0)
Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.Senna har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er vårt bad. Ikke av de aller største nei, ca 6m2. Men vi fikk inn alt vi ville ha, men merker at det er litt lite gulvplass nå som vi er 5 i familien.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Senna og gullungene, Lena 99, Mats 02 og Eirik f: 27apr05
Senna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 18:19   #75
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 269
MP Rating: 0% (0)
dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.dinamamsen er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

......
__________________
Storebror(01) Lillesøster(04)

Sist endret av dinamamsen; 27-02-2006 kl 13:59.
dinamamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 19:48   #76
Medlem
 
Mother sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Byen e Bergen...
Meldinger: 408
MP Rating: 0% (0)
Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.Mother er fantastisk mot andre.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sånn ser det minste badet vårt ut. Vi har et annet som er mye større, i samme farger, men det er ikke ferdig stylet enda.

Spurte dere damer her inne ang valg av kontrastfarge, og her ser dere resultatet!
Vedlagte bilder
Filtype: jpg NM.jpg (49.5 KB, 399 visninger)
Mother er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 11:41   #77
Medlem
 
Frostmaid sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: telemark
Meldinger: 309
MP Rating: 0% (0)
Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.Frostmaid er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her var det jommen mange flotte bad. Drømmer om et litt mer moderne bad. Er ikke stygt direkte men ikke helt min stil. Skal se om jeg legger inn bilde snart.
__________________



Frostmaid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 15:09   #78
Supermedlem
 
Gabrielle sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 564
MP Rating: 0% (0)
Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.Gabrielle er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange fine bad!
Mitt derimot er gamledags og stygt og lite!
__________________
Storesnuppa sept. -02
Småsnuppene juni -04
Bittelillesnuppa mai -08
Gabrielle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 18:24   #79
Seniormedlem
 
super sjefa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,980
MP Rating: 0% (0)
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Senna
Her er vårt bad. Ikke av de aller største nei, ca 6m2. Men vi fikk inn alt vi ville ha, men merker at det er litt lite gulvplass nå som vi er 5 i familien.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Du eg lurte rett og slett bare på hvor du hadde kjøpt den baby badestolen som du har stående? Deen var ikke dum...
PS: Flott bad.
__________________
0205 07
super sjefa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 19:07   #80
Seniormedlem
 
Mo9ca sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,720
MP Rating: 0% (0)
Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.Mo9ca har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Badet vårt


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Litt rotete men
__________________
Tiden har forandret oss - men ført oss nærmere hverandre. Mor og barn - venner for livet.

12.feb.02
|
12.jan.05



Mo9ca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:00.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com