Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-04-2006, 08:30   #121
Seniormedlem
 
siwen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,069
MP Rating: 0% (0)
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Snart kan jeg også legge inn bilder
__________________
Siwen
Mathias (2005)& Sondre (2002)
Siwen er på tjukka!! (nov 08)
Husbyggingstråden min
siwen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2006, 09:36   #122
Medlem
 
blomma1 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 391
MP Rating: 100% (9)
blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.blomma1 er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Så mange flotte bad! Abonnerer!
__________________
Vi koser oss som den lille familien vi er nå!
blomma1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2006, 23:07   #123
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,202
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Sitat:
Opprinnelig postet av Britney
Fabel: dritlekkert! Akkurat noe sånt jeg vil ha, bortsett fra at jeg vil ha veggflisene liggende vannrett.
Lyst å fortelle hvor du har kjøpt ting og tang og ca priser?
Takk, takk

Ting og tang... alt liksom?

Fliser fra Flisekompaniet, http://www.flisekompaniet.no/page?id...s=105&key=2934 Fikk 40% rabatt pga introduksjon av flisene, betalte ca 14000 for alle flisene.

Vask fra Tema bad, 40% på boligmessen, ca 3900,-

Møbler fra Bolett/Det Norske Kjøkkensenter, 10% rabatt, ca 11000,-
Billige håndtak fra Clas Ohlson

Lvi håndklevarmer, 600,- på Boligmessen

Servantarmatur på HansGrohe på salg, 600,- stk
Dusjarmatur fra HansGrohe

__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 18:13   #124
Veteranmedlem
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Østfold og Åsen i NE
Meldinger: 4,793
MP Rating: 0% (0)
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

mange flotte bad
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 21:33   #125
Medlem
 
krepsen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 131
MP Rating: 0% (0)
krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.krepsen er som en lysfontene.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

her var det virkelig mange fine bad , trenger noen tips vi skal pusse opp
__________________

Krepsen og
krepsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 21:57   #126
Medlem
 
Enits sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 307
MP Rating: 0% (0)
Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her var det virkelig mange flotte bad!!!
Enits er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2006, 22:16   #127
Supermedlem
 
Liv75 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 962
MP Rating: 0% (0)
Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

åh....abbonerer.... her var det mye fint !!!

skal snart igang m nytt badprosjekt her i huset også......
__________________
***************************************
*Mamma til 2 små + 2 store ......
*Baderomstråden min(JIPPI - SNART FERDIG!):http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=525399
Liv75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 17:15   #128
VIP-Medlem
 
Emma:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,010
MP Rating: 0% (0)
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Her er badet vårt i leiligheten vi skal selge...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________


Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 17:49   #129
Veteranmedlem
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
MP Rating: 0% (0)
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

Har sletta bildene på Eurofotos sider, derfor ligger de ikke her lenger.
__________________
Mamma til Mathias (april'02) og Mina (11.juni 2005)


Fødselsrapport

Sist endret av Christinamor; 18-03-2007 kl 06:30.
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 13:20   #130
Supermedlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,132
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.
Sv: Kan jeg få se ditt bad?

De flisene i dusjen var veldig stilige. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?
__________________
Tulli
Tullijenta (2003) og
Tulligutten(2008)
Tulli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com