Sitat:
Opprinnelig postet av inaa
Tror du du trenger side-by-side når du har kjølehjørne? Vi har et integrert stort fryseskap i tillegg til kjølehjørnet. Hvis dere velger det så blir jo helheten finere?? Bare en tanke! Ellers må jeg få si at dette ser fantastisk ut, du har veldig god smak og øye for helhet og detaljer ser jeg! Lykke til - og gleder meg til å følge med!
|
Takk for tilbakemeldingene.
Grunnen til at vi har valgt å sette inn side by side skap (men uten det overbygget osv som er på det bilde du så) er at vi allerede har det skapet og vil gjerne fortsette og bruke det. Vi kommer til å bruke det i det daglige og ha kjølehjørnet som et kjølerom i tillegg. Om side by side skapen en dag ryker så kan vi ta stilling til om vi virkelig trenger det. Føler vi at vi egentlig ikke gjør det så kan vi droppe det uten at det blir et stort tomt hull etter det i innredningen. Om du forstod hva jeg mente.
Koselig at du syne jeg/vi har en god smak og øye for detaljer og helhet. Vi har grublet mange runder før vi har blitt enige med oss selv om løsningene vi velger. Moro at andre synes det også er fint