Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack (1) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-01-2008, 12:54   #1
mlf
Seniormedlem

mlf sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Litt utenfor Arendal
Meldinger: 1,914
MP Rating: 100% (1)
mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.mlf har en strålende fremtid.
Sv: Drømmehjemmet blir virkelighet

Kjempefint
mlf er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2008, 09:40   #2
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 617
MP Rating: 0% (0)
lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.

Dette huset har jeg siklet på lenge.....Så nå gleder jeg meg til å følge med på tråden din Går det fremover med dere?
Gammel 14-01-2008, 09:43   #3
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,056
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Det går litt sakte akkurat nå. Venter på at papirer osv skal bli ferdig. Brenner jo bare etter å komme igang.

I det siste så har vi vurdert veldig det med gulv. Vi er så usikre på hva slags gulv vi skal velge. Synes det er det vanskeligste valget jeg.
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2008, 09:55   #4
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 617
lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.lise1976 har mye å være stolt av.

Hvilke typer gulv er det du vurderer?
Gammel 14-01-2008, 10:15   #5
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi vurdere ulike typer parkett, men synes det er vanskelig å bli enige og fornøyde med overflatebehandlingen, treslaget osv. Sitter også og vurdere om vi skal ha fliser på kjøkkenet eller ikke.

Koselig at du venter spent på fortsettelsen Helenemor
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2008, 10:11   #6
Supermedlem

Helenmor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,007
Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.Helenmor har mye å være stolt av.

Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig. Husker den tida ja.

Gulv er vanskelig ja, husker vi også gikk noen runder der før vi ble enige med oss selv. Jeg venter i allfall spent på fortsettelsen hos dere.

Helenmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2008, 19:12   #7
Medlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 140
inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.inaa er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Februarmamsen Vis post
Vi har vurdert det ja, men det ser alt for dominerende ut. Da blir hele hjørnet borte. De flotte detaljene med vinduet øverst i skapene vi jo ikke sees i det hele tatt. Det er de detaljene som gjør hele kjøkkenet. Dette er et gammel utkast så vi har endret på skaper og vask etterpå.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Dessuten er det lettere å kunne droppe side-by-side skapet om vi ikke skulle ønske det mer, den dagen det evt ryker. Vi har jo både kjølehjørne og vinskap på kjøkkenet fra før.
Tror du du trenger side-by-side når du har kjølehjørne? Vi har et integrert stort fryseskap i tillegg til kjølehjørnet. Hvis dere velger det så blir jo helheten finere?? Bare en tanke! Ellers må jeg få si at dette ser fantastisk ut, du har veldig god smak og øye for helhet og detaljer ser jeg! Lykke til - og gleder meg til å følge med!
inaa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-03-2008, 21:52   #8
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av inaa Vis post
Tror du du trenger side-by-side når du har kjølehjørne? Vi har et integrert stort fryseskap i tillegg til kjølehjørnet. Hvis dere velger det så blir jo helheten finere?? Bare en tanke! Ellers må jeg få si at dette ser fantastisk ut, du har veldig god smak og øye for helhet og detaljer ser jeg! Lykke til - og gleder meg til å følge med!

Takk for tilbakemeldingene.
Grunnen til at vi har valgt å sette inn side by side skap (men uten det overbygget osv som er på det bilde du så) er at vi allerede har det skapet og vil gjerne fortsette og bruke det. Vi kommer til å bruke det i det daglige og ha kjølehjørnet som et kjølerom i tillegg. Om side by side skapen en dag ryker så kan vi ta stilling til om vi virkelig trenger det. Føler vi at vi egentlig ikke gjør det så kan vi droppe det uten at det blir et stort tomt hull etter det i innredningen. Om du forstod hva jeg mente.

Koselig at du syne jeg/vi har en god smak og øye for detaljer og helhet. Vi har grublet mange runder før vi har blitt enige med oss selv om løsningene vi velger. Moro at andre synes det også er fint
Gammel 30-11-2007, 14:21   #9
Veteranmedlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,408
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Lekkert!!! Gleder meg til dere er ferdige og jeg kan komme på besøk.

Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 14:23   #10
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaaka
Lekkert!!! Gleder meg til dere er ferdige og jeg kan komme på besøk.

takk! Slevfølgelig skal du komme på besøk når det er ferdig... Har gjesterom også vet du
Svar

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Utelamper - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 22:18

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:58.