Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack (1) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2007, 14:31   #1
Supermedlem

Zarafina sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bryne
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.Zarafina har en strålende fremtid.
Sv: Drømmehjemmet blir virkelighet

nydelig hus. gleder meg til å følge med
Gammel 30-11-2007, 14:31   #2
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,407
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

Smeise FM for ett lekkert hus!! Og DET kjøkkenet!! Ææææ herlig da!!!
Blir rent misunnelig jeg men unner deg dette da, så absolutt

Jeg har bodd to steder med lignende avstand mellom komfyr og oppvask, og det er en vanesak. Man springer ikke så ofte imellom. Dessuten har du kjempegod plass rundt komfyren til å sette fra deg utstyr mens du koker(det er ett must uansett mener jeg, alltid hatt liten plass rundt komfyr ), og da slipper du gå imellom med kokvarme kjeler med fare for å brenne både barn og deg selv når de små kommer i full fres rundt hjørnet.

Nei detta såg bærre lækkert ut ja!!!
her skal jeg følge med, det er bra sikkert
Gammel 30-11-2007, 14:35   #3
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 402
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Dette huset likte jeg også veldig godt!!!

og kjøkkenet var helt nydelig. Tror vi har litt lik smak

Kan jeg spørre hva det koster? evt. budsjett?

Jeg har så lyst å bygge hus selv en dag, men har liksom ikke helt peiling på ca pris det kommer på...

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 14:39   #4
Seniormedlem

siwen sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,474
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.

Dette var flott, ser ut til å bli eit kjempefin heim!

Lykke til i prosessen! De har ei spanande tid framfor dykk no
siwen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 14:45   #5
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 5,056
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk jenter koselig at dere liker det. Vi er i alle fall kjempe fornøyde så langt

Ja siwen, tror nok det blir en spennende tid fremover...
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 18:21   #6
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har veldig lyst på krystal lysekrone på kjøkkenet men vet ikke helt hvordan enda... men jeg har falt veldig for denne... Synes den er ganske spesiell... men den passer jo egentlig ikke inn da... men kul er den.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 18:55   #7
Seniormedlem

Akino sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,731
Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.Akino har en strålende fremtid.

Lekkert FM!!!

Her skal jeg følge med..
Gammel 30-11-2007, 19:15   #8
Medlem

tafse sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 475
tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.

God smak du.. Kjempe fint hus og fin størrelse... Hvor lang tid antar dere å bruke på byggeprosessen? Skal dere gjøre mye egeninnsats?
Gammel 30-11-2007, 19:20   #9
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av tafse
God smak du.. Kjempe fint hus og fin størrelse... Hvor lang tid antar dere å bruke på byggeprosessen? Skal dere gjøre mye egeninnsats?
Jo takk

BW har satt 150 dager, men så kommer det jo ann på om vi vil forlenge egeninnsatsperioden for da kan vi plusse på de dagene på de 150 BW sier.

Vi skal gjøre en del selv. Vi skal ordne hele annen etasjen selv, har trukket ut elektriker jobben, rørleggerjobben også skal vi støpesåle osv selv. Dessuten skal vi legge alle gulvene selv i første etasje, ha en annen kjøkken-leverandør som skal inn også skal vi han inn egne folk til å mure piper, peis og legge fliser.... så det tar nok litt tid. Men vi har ikke dårlig tid egentlig da... Bare jeg er inne før bryllupet jeg så er jeg fornøyd
Gammel 30-11-2007, 19:35   #10
Medlem

tafse sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 475
tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.tafse er fantastisk mot andre.

Puuhh, litt av en jobb dere har fremover.. Lykke til med byggingen. Deilig med helt nytt hus

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Utelamper - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 22:18

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:58.