Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2008, 11:48   #1
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 82
MP Rating: 0% (0)
cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.cand.intet er et navn alle kjenner.
Hvor får jeg tak i rimelig stoff til å trekke om møbler?

Har kjøpt en gammel spisestue som jeg skal male og trekke om stolsetene på. I tillegg har vi arvet en "herskapelig" salong som jeg har løse planer om å trekke om (har ikke plass til den per i dag, men "kjekt å ha" og alt det der).

Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i skikkelig stoff til en fornuftig pris? Jeg har erfart fra et tidligere forsøk at vanlig stoff strekker seg og blir stygt. Sofastoff kostet skjorta der jeg var og kikket (og det var på Ikea...). Prisen kunne gå an til spisestua, men er for drøy hvis jeg skal trekke om salongen i alle fall.

Jeg ser for meg at det kanskje finnes nettsteder som selger møbelstoff, er det noen som kjenner til det?
Gammel 26-03-2008, 11:59   #2
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,579
MP Rating: 0% (0)
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor får jeg tak i rimelig stoff til å trekke om møbler?

Stoff og stil har møbelstoff til fornuftige priser.

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:25.