Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-06-2007, 22:05   #391
Seniormedlem

cecix sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Huset i skogen
Meldinger: 2,898
MP Rating: 0% (0)
cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: J@nnickemor's lille husbyggetråd!

Ja, så smart Veronal! Gluping du!
Gammel 15-06-2007, 22:15   #392
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,925
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av cecix
Skjønner hvor jeg vil hen?

Men nå er jeg tilhenger av øy da, og ikke en slik "arm" ut.
Hvis jeg kan få være så direkte, så synes jeg det er en smule gammeldags med slike "armer". Hjeeeeeelp, ikke halshugg meg nå please?
Nei, ingen skal halshugges her kjære deg, jeg er da ikke sååå kriminell

Skjønnte akkurat hvor du ville henn, og jeg tenker litt som du.
Min mann er mer "gammeldags" og henger fortsatt fast litt mer ved det "tradisjonelle" første forslag...

Veronal har masse smarte,flotte inspill her, og jeg vil prøve å tegne flere forslag (og det siste du kom med nå) for å se hva jeg kommer opp med.
Selv om jeg egentlig IKKE vil ha komfyren ned igjen da....
men det skal i allefall ned på tegningen, så får vi se...
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2007, 22:18   #393
VIP-Medlem

Veronal sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 6,978
Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.Veronal har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av J@nnickemor
Selv om jeg egentlig IKKE vil ha komfyren ned igjen da....
Skjønner deg veldig godt - jeg tror jeg ville sett på det som et kjempenederlag, men det er ingenting som slår et funksjonelt kjøkken. :misjonerer:
Gammel 15-06-2007, 22:20   #394
Seniormedlem

cecix sin avatar

cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg mener det ikke så hardt, for jeg ser jo mange flotte kjøkkener med slike "armer" og ville garantert gått for noe lignende hadde kjøkkenet mitt "krevd" det. Altså ingen mulighet til å ha øy . Gurimalla, så opphengt jeg var i øyer da!
Jeg synes bare at det nye forslaget var skikkelig tøft og friskt, og med forslagene fra Veronal blir det jo ikke bare pent - men praktisk også.
Og det betyr jo endel det også...

Sist endret av cecix; 15-06-2007 kl 22:22.
cecix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2007, 23:45   #395
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Jeg mener det ikke så hardt, for jeg ser jo mange flotte kjøkkener med slike "armer" og ville garantert gått for noe lignende hadde kjøkkenet mitt "krevd" det. Altså ingen mulighet til å ha øy . Gurimalla, så opphengt jeg var i øyer da!
Jeg synes bare at det nye forslaget var skikkelig tøft og friskt, og med forslagene fra Veronal blir det jo ikke bare pent - men praktisk også.
Og det betyr jo endel det også...
Øydama

Vi har ikke plass til noen fri øy, men en "halvøy" går jo...

Kjøkkenet til Veronal har en "arm" slik men det ble jo sinnsjukt lekkert.
Og det var der jeg fikk inspirasjon fra når jeg satt å tenget her om nettene
(så nå vet du hvor andre utkastet kom fra )

Nei, selvfølgelig!!

Nei, har vi har jo disse tråden for å dele erfaringer og motta råd og tips, har vi ikke det da jenter??

Men en liten ting jeg må ha i tankene og...
Min jente er og blir rullestolbruker.
Ikke at hun kommer til å kunne bevege seg rundt selv, men av prinsipp, så skal mitt hus være innenfor kravet uansett!
Vi skal i allefall gi henne en sjanse her i livet...
Og for alt vi vet, en det kanskje jeg selv som trenger plassen en dag ....
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2007, 06:48   #396
Seniormedlem

cecix sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av J@nnickemor
Men en liten ting jeg må ha i tankene og...
Min jente er og blir rullestolbruker.
Ikke at hun kommer til å kunne bevege seg rundt selv, men av prinsipp, så skal mitt hus være innenfor kravet uansett!
Vi skal i allefall gi henne en sjanse her i livet...
Og for alt vi vet, en det kanskje jeg selv som trenger plassen en dag ....
Det tenkte ikke jeg på.
Hvordan er de 2 forslagene dine i forhold til det?
Gammel 16-06-2007, 20:55   #397
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Sitat:
Det tenkte ikke jeg på.
Hvordan er de 2 forslagene dine i forhold til det?
Det første forslaget er nok det beste med tanke på akkurat det, men med små "grep" så skal vi nok kunne få det til på det andre og...
Vi har bestemt oss for å bare roe hele greia litt, og heller få tatt skikkelige mål og slik når gulv og vegger er på plass.

Men... jeg har vært på litt skattejakt igjen i dag

I dag var vi på markad en tur,
og der fant jeg meg en liten antikvitet fra 1880-talet (antok selgeren )
som klarte å lure seg med hjem

Verdien er nok ikke særlig stor...men den var i allefall veldig skjønn da

Den skal males eggehvit, og så skal det sys puter til den

Benken er ca 120 cm lang, og vil nok få plass i hallen i nyhuset tipper jeg

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
08.08.09
Gammel 16-06-2007, 21:00   #398
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,719
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.

For en utrolig flott benk!
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2007, 21:09   #399
Supermedlem

Liv75 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 962
Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.Liv75 har en strålende fremtid.

Åh guri - Jannicke ...for en nydelig liten benk !
Liv75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2007, 21:13   #400
Supermedlem

Rode sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 521
Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.Rode har mye å være stolt av.

Må du ikke bestemme deg når det gjelder kjøkken med tanke på vifteutgang?

Jeg husker at vi ikke kunne vente så lenge etter huset var oppsatt
Rode er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:13.