Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem


 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-09-2008, 21:16   #1
Seniormedlem
 
cecix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Huset i skogen
Meldinger: 2,717
MP Rating: 0% (0)
cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.cecix har et ubeskrivelig bra rykte.
Velkommen inn til Cecix! 1år etter innflytting + prosjekt gamlestue

Husbyggetråden vil bli slettet, men jeg synes fortsatt det er gøy med interiør og foto. Håper noen kan ha glede av å følge denne lille tråden her.

Nå har vi bodd i huset i litt over ett år, men det er vel først nå som ting begynner å bli ferdig. Fortsatt er det møbler og diverse jeg ønsker meg, men så lenge man ikke er millionær må det spares til...

Her på tunet har vi også en hytte\gamlestue som bare venter på å bli pusset opp. Noe er vi ferdig med, men mye gjenstår. Denne tråden vil også bli benyttet til å dokumentere den prosessen.

Velkommen inn!
__________________
Oscar og August ble født 28.6.09 i uke 35+2.
Felix f.04` og Lucas f.05` er stolte storebrødre!
cecix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:01.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com