Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2007, 23:06   #1
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 610
MP Rating: 0% (0)
Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.Siliam har en strålende fremtid.
noia Vi har ventet og ventet og ventet...

Men nå nærmer det seg!

Dette er litt skummelt, altså!
Har planlagt så lenge, at det at man faktisk skal gjennomføre husbyggingen har liksom ikke vært tema....
Tror jeg har "lekt" hus for lenge...

Vi har planlagt huset vårt siden mai 2005.
Vi har tegnet, visket og tegnet. Bestemt oss og ombestemt oss...
På slutten kunne jeg ringe arkitekten og si: Hei, det er meg! ....- og han visste hvem det var... tipper han var litt lei meg på slutten
Men nå har vi endelig godkjent og kjøpt tegningene.

Tomten har vi ventet på siden 2002.
Vi har visst at området skulle reguleres, men ting har gått skummelt treigt i denne kommunen.

Men vi er på mange måter glade for at det har tatt så lang tid.
For løsningen vi har i dag er myyye bedre enn løsningene vi har hatt tidligere.

Jeg har nok litt angst her inne blant alle de vakre hjemmene dere bygger/pusser opp, men skit-au.
Det er ivertfall veldig nyttig å få tips og råd på veien, så jeg hopper i det, og håper på gode råd fra dere kloke damer!

Ikke sikkert jeg blir så flink å oppdattere veldig ofte, men nå får jeg ivertfall min egen tråd til alle mine spørsmål og grublerier (som det ikke er få av )

Så her skal historien om et lenge etterlengtet Ulstein hus komme!

10.05.06 Av alle skatter fikk vi en datter!

Vi bygger hus
Siliam er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 23:23   #2
Supermedlem

Husmusa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 914
Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi har ventet og ventet og ventet...

Så koselig med flere husbyggere!
Gratulerer så mye med nyåpnet tråd og ett hus på vei.
Kjenner den følelsen av uvirkelighet ganske godt. Er nå nylig huset begynner å kjenner ut som mitt...

Du er ikke alene om å ha prestasjonsangst altså. Er så mange flotte gjennomførte hjem her at en kan få helt noia.

Uansett, gleder meg til å følge dere på veien!

Husmusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 23:24   #3
VIP-Medlem

Februarmamsen sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Eidsberg
Meldinger: 6,341
Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.Februarmamsen har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med kjøp av tegningene og igangsetting av husprosjektet...

Lykke til!

kommer nok etter med en tråd etterhvert jeg også
Februarmamsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 23:25   #4
Medlem

J'adore sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 352
J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.J'adore har en strålende fremtid.

Gratulerer med byggetråd

Her skal jeg følge med, det blir spennende. Spesielt siden vi er i startfasen selv.

Hvor langt har dere kommet da, lenge til grunnarbeidene begynner?
J'adore er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 23:28   #5
Medlem

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 377
Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.Dorismor har en strålende fremtid.

Ønsker dere masse lykke til! Og Ulsteinhus er bare helt konge....!
Dorismor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 23:35   #6
Seniormedlem

Beverly sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,253
Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.Beverly har mye å være stolt av.

Så gøy, lykke til! Gkeder meg til å følge med.
Gammel 14-11-2007, 23:53   #7
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,949
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med husbygging

Gleder meg til å følge med på prosessen!!
Masse masse lykke til!
15.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2007, 02:00   #8
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,438
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Så artig!! Jeg kjenner meg veeeldig godt igjen i det du beskriver, for med oss har det også gått ubeskrivelig sakte...

Alt for ett år siden leverte vi vår første søknad, som ble blankt avvist, og vi måtte tegne nytt. Vi er nå kommet frem til en enda bedre løsning, men fortsatt er det usikkert om vi bygger det huset eller ei. Er noe spesielt med vår del av landet tydeligvis.

Blir kjekt å følge med på ny hustråd her inne! Lykke til!

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2007, 10:47   #9
Medlem

Lissilu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 253
Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.Lissilu har mye å være stolt av.

Gratulerer med byggetråd
Blir spennende å følge dere i prossessen!
Lissilu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2007, 10:57   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,558
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt med ny byggetråd Følger spent med videre

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:35.