Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-07-2008, 23:45   #11
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.
Sv: 0ppdateringstråd for de gravide

Får jeg jente så har jeg egentlig ingen grunn til å shoppe klær,har mer enn nok etter tuppehøna men litt nytt blir det nok sikkert siden det stadig kommer nye fine ting i butikkene Hadde også vært morro med en gutt nå,gutteklærne er mye finere nå en da storebror var liten
jaja,shopping blir det nok uansett
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2008, 23:51   #12
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

har muligens fått kjøpt meg ei søskenvogn brukt...thats it!
Men har handlet masse til AJ da

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 11:47   #13
Supermedlem

Karly sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 744
Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.

Tja, ikke så mye å fortelle herifra altså.
Formen er elendig, og alt ser ut til å gå fint, noe vi er overlykkelige for.
Jeg er straks 12 uker, og håper å få hodet opp av doskåla snart...

Magen er blir stoooor kjemepfort! Mye større nå enn en drøy måned lenger forrrige gang ( hvis noen skjønte den..hihi)

og med termin i feb -09.
Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 11:48   #14
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Så fiiiiiiiin mage nalim!

Jeg holder meg lavt i terrenget enda, men om 6 dager passerer jeg 12 uker og det skal bli godt. Jeg sliter mye mer med formen denne gangen, men håper på bedre dager snart.

Hvilken søskevogn skal dere kjøpe ljiander? Er AJ fortsatt glad i å sitte i vogn?
Gammel 20-07-2008, 12:05   #15
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ååå se her ja..her kommer de gravide på rad og rekke

nyydelig mage nalim

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 20:18   #16
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marilyn Vis post
Hvilken søskevogn skal dere kjøpe ljiander? Er AJ fortsatt glad i å sitte i vogn?
Vi skal bare kjøpe en brukt en på nettet, Hauck heter den vistnok
Anders er fortsatt glad i å sitte i vogn, heldigvis.. Pluss at jeg har jo hunden jeg må ut med, så det kan bli litt langt for AJ og gå noen ganger...Så vi MÅ ha søskenvogn, skulle gjerne klart meg uten...men men..

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 22:46   #17
Seniormedlem

lijander sin avatar

Denne vogna skal jeg ha.. Blir sendt i morgen
Vedlagte bilder
Filtype: jpg tvillingvogn.JPG (84.0 KB, 9 visninger)

Gammel 20-07-2008, 23:34   #18
Supermedlem

nalim sin avatar

nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Kommer antageligvis til å trenge søskenvogn jeg også,vi er mye ute å går siden vi ikke har bil.Jeg har veldig lyst på denne
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 23:49   #19
Seniormedlem

lijander sin avatar

Åssen merke er det? Den var kjempestilig..

Men min økonomi tilsier en brukt vogn, så da er je kjempefornøyd med den jeg har kjøpt

Gammel 21-07-2008, 00:05   #20
Supermedlem

nalim sin avatar

Den heter Firstwheels.Så en på Finn.no for noen dager siden til 2200 kr,var tenkt å slå til men har ikke lyst å kjøpe vogn så tidlig.
Skal se om jeg får tak i en brukt litt før jul heller
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:00.