Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2008, 23:25   #11
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
MP Rating: 0% (0)
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.
Sv: Barnehagetilvenning

Lillesøster startet i ny barnehage forrige uke, og tilvenningen gikk helt smertefritt - hun fikk tillit til de voksne med en gang, og kjente igjen rutiner etc fra forrige barnehage. Hun sover, spiser og leker fint, og når jeg kommer for å hente, registrerer hun meg knapt, og fortsetter å leke..... Så nå krysser vi fingre for at det fortsetter! Foreløpig er det bare tre barn på avdelingen hennes, så hun har fått en veldig myk start, det er sikkert med på å gjøre det så smertefritt.
Gammel 10-08-2008, 22:23   #12
Supermedlem

Xitra sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 531
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.

Vi har også hatt tilvenning på ny barnehage.
2 timer med meg på onsdag,
2 timer uten meg på torsdag,
og 5 timer uten meg og med dupp og mat på fredag

Dette gikk fint. Var veldig sårt da jeg skulle dra på torsdagen, men på fredagen gikk alt så kjempebra, så nå gleder jeg meg til i morgen
Gammel 11-08-2008, 08:55   #13
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,218
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff.. her var det veldig sår grining når gubben leverte i dag morges. vil ikke at det skal være sånn.
Har vi kanskej gått for fort fram når det er slik? Eller er det bare noe vi må regne med?
Gammel 11-08-2008, 09:10   #14
Medlem

Madde 81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 427
Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.Madde 81 har en strålende fremtid.

Lilletuppa vår skrek de første ukene når vi leverte henne, men etter den første uka hørte vi at hun sluttet å skrike da vi tok igjen døra. Det er veldig vanlig at de skriker den første tiden altså! Det var helt grusomt å dra fra henne der og da... klumpen i halsen hver gang jeg måtte levere (det var stort sett mannen som gjorde det) Men utrolig godt når det etterhvert ble sånn at hun bare vinka og sa hadet.

Nå stortrives hun i barnehagen, går inn selv og setter seg ned ved bordet

Så om det er til noen trøst, så går det over!!

Madde 81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 20:21   #15
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Mex, en del graating er nok ikke uvanlig nei. Barnehagen vaar er veldig flink til aa ringe i loepet av dagen etter slike morgener for aa la meg vite hvordan det har gaatt. Som regel har det ikke tatt saa lang tid etter at jeg har dratt til han er blitt opptatt med leking.
I dag var foerste dag uten graating. Saa at han var lei seg, men han begynner aa stole paa de som jobber der naa.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:46.