Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 19:12   #51
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,219
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Treff hos frk.x. torsdag 18 sept.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Eg må avlyse morgon dagen eg, guri bare hyler og er ikkje i slag, har feber og. Siden ho våkna fra luren sin i dag har det bare vært hyling og surving. ho søvna på bringa mi for 10 min siden.

Molly, trudde ikkje at vannkopper og gravide var noen bra kombinasjon. Men husker desverre ikkje hvordan det var igjen.

Men me får til et nytt treff me. bare foreslå ein dato.

trur faktisk eg skal gå og legge meg med dei to største om 30 min
Er skikkelig skuffa, har bakt og gleda meg så

Huff.. var dumt dette.. Men slike ting er jo umulig å forutsi da.. Dumt at du har bakt og styrt sånn på da. Masse god bedring til Guri!
Gammel 17-09-2008, 19:23   #52
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

God bedring til snuppa
Gammel 17-09-2008, 19:38   #53
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Masse god bedring til Guri! Ikke noe gøy med syke barn,men får håpe hun snart blir litt mer i slaget!
Men vi kommer veldig gjerne en annen dag! Hadde gledet oss veldig til å treffe dere! Blir koselig att barna kan få lekt litt sammen...
Jeg er også litt usikker på hvordan det er med graviditet og vannkopper....så kanskje vi kan drøye treffet 2 uker kanskje,for å være på sikkre siden?
Håper dere får sove godt i natt da!
Gammel 17-09-2008, 21:26   #54
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 1,219
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres lurt ut å kanskje drøye et par uker. Hva med 2. oktober? Jeg har gledet meg mye til å treffe dere, så håper at vi kan få til noe en annen gang.

Forresten. Neste torsdag arrangerer jeg Tupperware party om det er noen som har lyst å komme.
Gammel 17-09-2008, 21:56   #55
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhhh, det skulle jeg gjerne likt å være med på mex. Men da er jeg hos foreldra mine. Har lege time da og så kommer gutta etter på fredagen.

Molly: har du hatt vannkopper da? Hvis du har hatt det så kan det vel ikke være noen fare
Gammel 17-09-2008, 22:37   #56
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Siden treffet blir utsatt så vil jo jeg komme også...men er jo en smuuule langt å kjøre da.
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 23:24   #57
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,775
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Men kan vi ikke ha ett nissetreff litt nærmere jul da???
Helt i begynnelsen av desember.. Kunne selvfølgelig hatt det her, men jeg bor jo på Sørlandet, føler at flest kommer hvis det blir i Oslo"området"..
Det er jo mest kos å ha treffet hjemme hos noen da, men hvis ingen melder seg frivillig til det, så kan vi jo bare ta ett treff i Oslo

Toget Tingeling.. Jeg kjører jo gjennom Oslo, men har desverre ikke plass til flere i min bil

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 08:37   #58
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ja litt nærmere jul hadde vært koselig Har ganske stor plass jeg også om det ikke skulle passe for frkx
(også er det fryktelig kjekt for meg siden jeg ikke har lappen )
Men får litt tid på oss så skal vi sikkert klare å finne på noe så vi får vært med på treff vi også.

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 18:56   #59
VIP-Medlem

Jannicke81 sin avatar

Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,179
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi blir også gjerne med på ett treff litt nærmere jul om det passer sånn.
Gammel 18-09-2008, 21:14   #60
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor lang tid tar toget fra Oslo S da Frk.x?
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:08.