Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2008, 09:39   #1
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,479
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 31 :D

Ja da var uke 31 her gitt..synes ukene bare flyr unna jeg

da får vi se om vi damer klarer å skravle oss gjennom denne uka også da

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 09:45   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 31 :D

da begynner jeg på uke nr to med seks arbeidsdager...på lørdag var jeg heeelt skutt...og regner med det blir slik denne uken også..har attpåtil flere timer denne uke enn forige

i går hadde vi en helt fantastisk dag sammen...var på stranda med amalie..og der tar hun heeelt av...hun krabber jo enda...men rett ut i vannet..dykker hode under med vilje og ler og er helt i hundre...er helt fantastisk å se henne kose seg så fælt...

meeeeen jeg derimot...er ikke noe strandmenneske...for mye folk til at jeg føler det komfortabelt å sitte halvnaken...og sand..OVERALT så etter to timer på stranden..dro vi hjem igjen..rigget opp plaskebassenget og la oss på plena alle mann

der lå vi til leggetid...amalie i seng..sliten og fornøyd

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 13:33   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Heisan!
Er fortsatt hos svigermor vi da. Kosa oss i båten på lørdagen og i går. Nå er sambo og storebror på stranda sammen med et vennepar med unger, mens lillebror har sovet luren sin. Nå ligger han våken i vogna og bare sløver og ser på flyet som lander igjen og igjen. Er liten flystripe rett opp i skogen for svigermor nemlig og de kommer inn for landing rett over huset (småfly altså). Morro for gutta da
Gammel 28-07-2008, 19:19   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Ukene flyr ja, neste uke er det barnehage igjen Sambo er avgårde denne uka så det er bare meg og lillegutt her hjemme. Og bikkja til naboen, en liten nydelig hund jeg passer Det er så ubeskrivelig varmt om dagen, har vært på stranda i hele dag og blir nok det i morgen og. Deilig å få avkjølet seg litt, selv om det faktisk er 25 grader i vannet nå
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 21:13   #5
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Legging her i huset har blitt et mareritt
Når vi kommer oss inn i "ny"-huset skal det jaggu meg bli nye rutiner og soving i EGEN seng hele natta
Gammel 28-07-2008, 21:45   #6
Moderator

Upsidaysi sin avatar

uff så slitsomt

vi har heldigvis ei som selv sier ifra at hun er trøtt og som er veldig glad i senga si

jeg er så dauvsliten nå...og har overhode ikke lyst til å reise på jobb i morgen... men må man så må man..synes det er så tøft å kun se amalie maks 2 timer om dagen...føler jeg går glipp av så mye

Gammel 28-07-2008, 22:01   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post

Legging her i huset har blitt et mareritt
Når vi kommer oss inn i "ny"-huset skal det jaggu meg bli nye rutiner og soving i EGEN seng hele natta
Kjedelig med leggeproblemer altså Her går det litt i bølgedaler, men vi er heldigvis inne i en god periode nå Håper dere får løst problemene når dere flytter
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 22:01   #8
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Upsi: Du kan trøste deg med at jeg hadde 2 uker med jobb fra 08-20 hver dag Men må være kjedelig å jobbe i fineværet da..

star: Legging kan være et slit her også enkelte dager..hyling og skriking når vi går ut på soverommet..han peker mot døra og sier "dæææ" tydeligvis ikke heeeeelt klar for å ta kveld enda

Idag gikk det fantastisk bra..fordi alt ble et rot I leggetida hans skulle vi hente folka mine på flyplassen. Kom hjem etter 2 uker i Kypros i dag. Og han sovna 10minutter i bilen. Så var flyet 1 time forsinka..så vi måtte jo bare vekke han og gå inn å vente. Når vi kom hjem igjen var søvn det siste han tenkte på..For da var jo tante på 5 tilbake..så han hang etter henne heeeele ettermiddagen. Fornøyd da heldigvis..og når kliokka ble 20 sovna han i senga si uten en lyd..

Jeg skulle egentlig på jobb idag, men fikk melding fra sjefen om at jeg bare kunne ta fri pga lite folk og fint vær. DEILIG. Så vi kosa oss ute sammen med folka mine og grilla til victor skulle i seng. Og her sitter vi på hver sin pc helt tafatte begge to..Været har tatt knekken på oss
Gammel 29-07-2008, 09:06   #9
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,282
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

God morgen!

Her sitter jeg på jobb og skulle egentlig ønske jeg hadde ferie. Men to uker er overstått og det er enda tre uker til jeg sakl ha de to siste.
Lille blir straks levert i barnehagen av mannen og jeg slutter kl 14 så det blir ikke lange dager på han heldigvis.
Lyst til å dra å bade etter jobb i dag.
Vi var på Sognsvann etter jobb/bhg i går og det var kjempedeilig.

Håper alle får en super dag i solen
Gammel 29-07-2008, 10:32   #10
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 619
MP Rating: 0% (0)
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

I dag skal vi på "stranden". Altså det som passerer for strand i Bergen.

Oi... syting. Nå var hun ferdig å leke på egen hånd, ja.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:00.