Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2008, 10:51   #21
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.
Sv: Uke 31 :D

Hvor er det dere bor hen da tingeling? Hadde vært koslig å møtt deg igjen

Nå er unger levert i barnehagen, jeg handlet litt mat og fått ryddet litt i klær jeg ikke bruker. Nå skal jeg ta noen telefoner, rydde litt til og dusje for begynner på jobb kl 1.

Det lyna veldig hos oss også i går. Mannen prøvde å ta bilde men det gikk ikke. Vi har for dårlig kamera

Dere får ha en flotters dag alle sammen
Gammel 30-07-2008, 12:40   #22
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da ligger leiligheta våres ute for salg
Nå blir det jaggu meg spennende altså. Håper det er noen som vil kjøpe
Gammel 30-07-2008, 13:38   #23
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post

Så fint kjøkken/stue dere har!
Burde ikke være problem å få solgt den.

Har dere kjøpt nytt?

I dag får vi besøk av min søster med sin datter på 16 mnd og de skal bli med å hente lillemann i barnehagen.
Blir koselig tror jeg. Mamma og pappa kommer litt senere i dag og da skal alle spise spekemat.
Gammel 30-07-2008, 13:53   #24
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Kavring: takk. Vi skal leie et hus for et år i påvente av at svigermor finner seg en leilighet. Overtar vel huset hennes etter det.
Og så må jeg jo si at det ikke ser heeeelt sånn ut til vanlig da

frk.x: sånn hvor på andre siden er det du bor??
Gammel 30-07-2008, 16:04   #25
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Det var et voldsomt tordenvær her også i går kveld/natt. Det virkelig ljomet mellom fjellene. Må ha feid tvers over landet, siden dere hadde det østpå også. I dag er det litt kjøligere, og det er rett og slett ganske behagelig.
Gammel 30-07-2008, 16:07   #26
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei da er jeg tilbake! Nygift og greier Hadde den fineste dagen i mitt liv Rapport og bilder ligger her. (PB`s bryllupstråd :))

Ellers er vi fortsatt hos svigers. I går fikk jeg farrang og vi dro på hytta...farrangen fortsatte og jeg dro hjem. Utedo og farrang er ikke så kult men jeg får trøste meg med at jeg skal være glad jeg ikke fikk d på lørdag. Sola skinner her og det er 30 grader! Skikkelig varmt og godt sommervær! Nyte nyte!
Gammel 30-07-2008, 16:44   #27
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Oj det var jo en kjempe koselig leilighet! for at den blir raskt solgt
Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring Vis post
Mamma og pappa kommer litt senere i dag og da skal alle spise spekemat.
ååååå namnam... det hørtes kjempe godt ut!!

Sitat:
frk.x: sånn hvor på andre siden er det du bor??
Bor ca 10-15 min sør for gjøvik. på toppen der. ser rett over på nes og helgøya, samt hamar inni vika. Vil du ta deg en tur?
Gammel 30-07-2008, 16:58   #28
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

aaaah here we go med torevær igjen.. Da blir det vel ikkje noe bading nå...
Me er så heldige at me bor over vannhuset,så når tora kommer forsvinner vannet, eg får ta og tappe opp endel liter med vann...
Gammel 30-07-2008, 18:47   #29
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Frk.x: ja trodde du bodde rett over helgøya sånn omtrent. Vi har farta i båt rundt helgøya i helga og da har jeg tenkt litt på hvor du bor skjønner du

Nå bades det og snart er det senga tror vi. Så blir det vel pakking og sånt når de har sovna. Tenkte vi skulle oppover med et hengerlass i morra. Og nå har vi jo huset også så vi kan kjøre det rett dit
Gammel 30-07-2008, 20:08   #30
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,077
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer som nygift PB
Lykke til med salg av leilighet, den var veldig fin saa den burde vel selge lett nok.

I helga tok vi oss en weekend tur til sverige. Var innom dyreparken i Froson og Troy ble helt vill etter apene. Han forteller alle han moeter at han har sett apekatt Da vi kom hjem oppdaget han at han faktisk har ett par apekatt bamser, saa naa leker han med dem.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:13.