Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2007, 08:07   #51
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
MP Rating: 0% (0)
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "ut på tur" galleri!

Sitat:
Opprinnelig postet av nalim
Naima blir nå trillet i Bugaboo sportvogn og vi er kjempefornøyde med den
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Tenkte å skrive jeg bare så to røde kryss men når jeg skulle quote her nå så så jeg begge bildene

LEKKER!!! Kan tenkes jeg blir lei av brun...da må vi bytte
Gammel 10-09-2007, 09:10   #52
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sååå lekker buggis! Har en sånn en på vei om forhåpentligvis ikke så lenge! Elsker den blåfargen
Gammel 10-09-2007, 09:20   #53
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Den blåfargen er kjempefin ja
Eneste som er dumt er at det ikke er noen reflekser på vognen,men jeg fant sånne slå-reflekser med blå hjerter på Nille som jeg har festa rett under der man trykker for å ta løs bagen.Man er nødt til å ha reflekser her som det er mørkt hele vinteren
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 10:37   #54
Seniormedlem

Iben005 sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,578
MP Rating: 100% (6)
Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.Iben005 har en strålende fremtid.

Har bladene falt av trærne allerede der oppe Nalim...?
Gammel 10-09-2007, 18:39   #55
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Ja de har begynt å falle av,er høst her
Synes det er fint nå når bladene skifter farger
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2007, 23:18   #56
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt bilder av fra noen av turene vi har hatt den siste uka.

Gammel 10-09-2007, 23:24   #57
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

vogna mi :snufs:
Herlige bilder Får bare mer og mer lyst på retrovoksi altså
Gammel 10-09-2007, 23:32   #58
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *star*
vogna mi :snufs:
Herlige bilder Får bare mer og mer lyst på retrovoksi altså

Takk for at du solgte meg vogna for en ganske så fin pris

Digger voksiposen min
Gammel 11-09-2007, 08:29   #59
Medlem

StarShine sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 250
StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.

Har ingen bilder av vogna vår, men vi har en Quinny Speedi....og er jeg fornøyd med den??? NEI!!!! Så absolut ikke. Den er utsø, mistet en del, alt for stor for lillegutt i selene. Kan ikke legges helt ned, og ikke settes helt opp. (jeg fikk en gammel modell. Den nyeste modellen har fikset på problemene) Det eneste positiv er at den er lett, lett å legge sammen og triller lett...... men Uuuusssssjjjjj , jeg vil ha ny vogn. Men det kan jeg nok bare glemme................... *banner inni meg*
StarShine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2007, 08:50   #60
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Såå lekker voksi pose du har da SS...

trur jammen eg skal dra fram mine trekk og bytte litt i dag...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:34.