Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 12:03   #21
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ut på tur galleri - Hva triller dere nå?

det er i grunn ikke store forskjellen i pris....
folk skal ha så mye for de nå synes jeg...

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 12:07   #22
Seniormedlem

lijander sin avatar

Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,772
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Mulig det Søskenvogner sparer man iallfall mye på å kjøpe brukt

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 12:18   #23
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

er iallefall ikke halvpris politikken på den vogna

også er jeg litt gnien...også er kanskje den vogna litt for dyr for lommeboka mi nå

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 12:58   #24
Seniormedlem

lijander sin avatar

lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke bare det at jeg er gnien, men vår økonomi strekker seg ikke så langt.. Jeg har jo valgt å gå hjemme ett år, og man merker godt 20 % mindre lønn.

Men hvor stort er behovet for den vogna egentlig? Er vel kanskje derfor du er litt "gnien", fordi det store behovet ikke er der?
For jeg måtte jo ha ny vogn nå, søskenvogn, så da hedde jeg rett og slett ikke råd til å være gnien

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 13:57   #25
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Vi har byttet ut Bugaboo`en til fordel for en OTH,Chocolade farget.
Kjempe fornøyd!! Vogna er så lett å klape sammen å legge bak i bilen,å den er veldig god å trille. Så hvis noen er ute etter ny vogn er OTH absolutt å anbefale! Tror kanskje jeg skal kjøpe bag til den,da mini kommer
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi har også en Teutonia Spirit S3.
Den blir for det meste brukt til soving nå om dagen. Veldig lun og god.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Ellers er jeg litt på utkikk etter søskenvogn om dagen......
Gammel 17-09-2008, 18:25   #26
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Vi triller så og si aldri lenger

Lillesøster sover i vogna si, og det er stort sett det eneste hun bruker den til. Hun går vanvittig mye, og gjerne et par kilometer i helt greit tempo. Flink jente, men ikke alltid like praktisk....
Gammel 17-09-2008, 18:34   #27
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi triller i en Brun OTH Fashion Victim.
Og så har jeg en Bugaboo som står på verandaen og brukes kun til soving i helgene.
Synes den var genial når han var mindre, men nå har han jo hodet oppi kalasjen.

Så jeg lurer på om jeg skal selge den og kjøpe en Bogaboo Bee som vi kan ha med oss som trille i bilen osv.
Gammel 17-09-2008, 19:17   #28
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Lijander: behovet er faktisk ganske stort siden hun ikke går enda..og begynner å bli fryktelig tung å bære på armen

Hun sover jo ikke i vognen, så der er ikke behovet stort...men er veldig kjekt å ha med når vi skal noe

Gammel 17-09-2008, 19:36   #29
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,511
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring Vis post
Vi triller i en Brun OTH Fashion Victim.
Og så har jeg en Bugaboo som står på verandaen og brukes kun til soving i helgene.
Synes den var genial når han var mindre, men nå har han jo hodet oppi kalasjen.

Så jeg lurer på om jeg skal selge den og kjøpe en Bogaboo Bee som vi kan ha med oss som trille i bilen osv.
Kan absolutt anbefale bee!! Kjempetrille og verd penge man betaler!!!
Den er MYE bedre å trille enn cam.
Gammel 17-09-2008, 23:26   #30
Seniormedlem

lijander sin avatar

Joda, men sånn egentlig trenger du vel nesten bare sånn paraplytrille du da, Upsi? Jeg har ikke brukt vogn til AJ den siste tiden.. Men måtte ha søskenvogn, da jeg ikke har samme mulighet til å løpe etter AJ som tidligere..hehe..

Svar

Stikkord
vogner

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:13.