Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 17:30   #21
Seniormedlem

Minnie81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 2,222
MP Rating: 0% (0)
Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.Minnie81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 1 år

Tenk at ett år er gått..tenker ofte på Minstemann og Superior...

Minnie81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 17:47   #22
Medlem

rime sin avatar

Sted: Sandnes
Meldinger: 312
rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.rime har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vi2 Vis post
Stor til deg Superior.
Minstemann har satt spor i alle våre hjerter.
signerer denne
Gammel 31-08-2008, 18:35   #23
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 19:49   #24
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Mine tanker er ofte hos dere, superior!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 21:01   #25
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff ,kjære kjære deg...

Håper dere på 1års dagen har fått ro og fred til å minnes den vakreste Minstemann verden har sett
Dere er stadig i mine tanker, og minner meg om hvor skjørt livet er

Ett lys er tent
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 21:42   #26
Supermedlem

IngentingTingeling sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Verdens navle
Meldinger: 1,115
IngentingTingeling har slått av rykte

Gammel 01-09-2008, 12:12   #27
Medlem

Miss B sin avatar

Sted: Utenfor Oslo
Meldinger: 250
Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.Miss B har en strålende fremtid.

Dere er fortsatt i mine tanker, Superior!
Stolt mamma til nyttårsgutten født 01.01.06 kl. 01:15
& turboprinsessa født 10.05.07
og dåp 07.07.07
Miss B er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 08:49   #28
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Vet ikke hva jeg skal skrive, går tom for ord.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 17:08   #29
Seniormedlem

gricar sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender deg alle mine varmeste tanker Superior. Dere er ofte i mine tanker og lille vakre R har satt dype spor hos meg
Gammel 07-09-2008, 20:34   #30
Seniormedlem

roxette sin avatar

Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,609
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tenker også fortsatt på minstemann og familien. Nå har jeg vært inne på bloggen å sett. Og tårene kommer. Det er bare så fælt at et lite, så skjønt menneske, skal få leve så kort...

Har dere i mine tanker Superior

roxette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:46.