Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2007, 13:50   #1
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,549
MP Rating: 0% (0)
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.
ang klipping av neglene på de små!!

Hvordan går det??? Hvordan gjør dere dette??
Her her det blitt ett rent mareritt!! Han hyler og skriker, spreller og bærer seg.. vi MÅ være to.. en til å holde og en til å klippe.. Synes dette er så trist..
Noen som har noen forslag for hva som kan hjelpe??? Har prøvd med tolvmodighet, men det virker ikke..
oris80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 14:40   #2
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: ang klipping av neglene på de små!!

vel..... jeg får guttene til å stå å hoppe og sprette og gjøre seg morsomme mens jeg klipper.....ikke altid det funker heller... men på tirsdag er det 1års kontroll og da må jo alt være perfekt....
Gammel 13-01-2007, 15:12   #3
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: ang klipping av neglene på de små!!

har desverre ingen råd yuna synest det er ok å klippe neglene.

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-01-2007, 18:07   #4
Seniormedlem

fruen sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vest er Best:-)
Meldinger: 1,902
MP Rating: 100% (2)
fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.fruen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har altid stresset med storebror når det gjelder negler. Det jeg gjorde med han var å gi han en skål med risnøtte foran seg på bordet, elle rnoe i den ene hånda mens jeg klippet veldig fort den andre. Lille snupp takler det greit. Gjør det alltid etter bading når neglene er myke. Har du prøvd å gjøre det mens han sover?
Gammel 13-01-2007, 21:53   #5
Supermedlem

pixie sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,496
pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.pixie har en strålende fremtid.

vi har det akuratt på samme måte...ingen gode råd å komme med...følger spent med videre i tråden.
pixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2007, 21:34   #6
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,995
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

Når Leon var mindre så klipte jeg hans negler alltid mens han sov. Nå vil jeg ikke forstyrre han ,for han kan lett våkne. Da har jeg funnet to andre måter:

1. På stellebordet( oftest tånegler). Gir han noe spennende ,feks min kremtube eller flaske ,et eller annet som han vannligvis ikke får ,noe nytt. Da blir han litt opptatt. Han fortsatt spreller litt med bein ,men ikke så veldig mye.

2. Når han er litt trøtt ,men ikke grinete enda. Setter på hans favoritt BabyEinstein video og tar han på fanget ,smokk i munnen. Da blir han veldig stille og opptatt av musikk og bilder på fjernsynet. Da klarer jeg forsiktig å klippe hans fingernegler. Ikke alltid jeg klarer det helt ,han må kanskje gå med flere lange negler en dag til ,men vi klarer reste neste dag . Det viktigste er å gjøre det så forsiktig som mulig at han nesten ikke legger merke til det
Gammel 14-01-2007, 22:17   #7
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Alpengold
Når Leon var mindre så klipte jeg hans negler alltid mens han sov. Nå vil jeg ikke forstyrre han ,for han kan lett våkne. Da har jeg funnet to andre måter:

1. På stellebordet( oftest tånegler). Gir han noe spennende ,feks min kremtube eller flaske ,et eller annet som han vannligvis ikke får ,noe nytt. Da blir han litt opptatt. Han fortsatt spreller litt med bein ,men ikke så veldig mye.
Samme her, vi klipte når snuppa sov når hun var mindre, men nå er hun mer var enn den gang, så nå tar vi tåneglene når hun leker med noe spennende på stellebordet... fingrene går greit når hun sitter på fanget å følger med... da tar vi å lærer bort navna på hver finger med det samme... og synger litt å

håper dere finner en løsning
Gammel 15-01-2007, 11:51   #8
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Beklager, men jeg har ingen gode råd. Her går det helt greit. Hun sitter bare på fanget mitt på badet. det hender hun blir urolig, men da sitter jeg bare helt stille uetn å la henne gå ned fra fanget til hun soer seg igjen. så fortsetter vi. Hun har gjerne noe spennende hun kan holde på i den hånden vi ikke klipper.
Jeg har også gjort det til en rutine at vi gjør det rett etter tannpuss slik at hun kan late som om hun pusser sine egne tenner mens jeg klipper...

Lykke til!
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-01-2007, 12:26   #9
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,514
MP Rating: 100% (11)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Klipping av neglene er et mareritt uten like. Slik var det ikke med de to andre.

Det hyles og skrikes mens jeg klipper. Samtidig så må jeg holde henne fast.. Ser og høres ut som mishandling.
Gammel 15-01-2007, 12:46   #10
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg biter neglene på hendene hennes jeg Gjør det mens hun får pupp, og det er ikke noe problem. Tåneglene vokser utrolig seint, så de klipper jeg kanskje en gang i mnd, ikke det en gang. Hun bryr seg fint lite når jeg gjør det.
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:18.