Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-01-2007, 18:06   #1
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,760
MP Rating: 0% (0)
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.
baby safe feeder

Om det er någen som husker linken til baby safeen. Eg har ei venninne som har lyst på, men eg husker ikkje ka siden heter
Gammel 17-01-2007, 18:21   #2
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: baby safe feeder

Så vidt jeg vet, er det ingen norske nettsider som har kommet igang med den ennå. Alle baby shop butikkene har fullt opp har jeg sett. Jeg skulle egentlig ha det i lykkebarnbutikken, men når jeg ikke har fått de ennå, så lurer jeg på om jeg skal bruke hylleplassen til noe annet.
Gammel 17-01-2007, 19:03   #3
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: baby safe feeder

eg kjøpte den fra den amerikanske nettsida www.babysafefeeder.com

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-01-2007, 19:49   #4
Supermedlem

Grysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,025
Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vi2
Om det er någen som husker linken til baby safeen. Eg har ei venninne som har lyst på, men eg husker ikkje ka siden heter
De har de på Olsen og Sørbø g nå.
Gammel 18-01-2007, 09:19   #5
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk folkens. Det var den amerikanske siden eg kjøpte den fra, men vet du ka den koste på Olsen og Sørbø?
Gammel 18-01-2007, 11:48   #6
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,388
Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.Rainbow_Girl har en strålende fremtid.

den koster iallefall 99 på baby shop
Gammel 18-01-2007, 13:10   #7
Supermedlem

Grysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,025
Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vi2
Takk folkens. Det var den amerikanske siden eg kjøpte den fra, men vet du ka den koste på Olsen og Sørbø?
Så dessverre ikke på prisen. Du må bare gi beskjed så skal jeg sjekke pris for deg, eller kjøpe for deg viss du vil det.
Gammel 18-01-2007, 13:54   #8
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Grysen
Så dessverre ikke på prisen. Du må bare gi beskjed så skal jeg sjekke pris for deg, eller kjøpe for deg viss du vil det.
Hvis du er innom en dag, så hadde det vært fint om du kunne sjekke prisen ja

Takk
Gammel 18-01-2007, 13:55   #9
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Rainbow_Girl
den koster iallefall 99 på baby shop
Har baby shop nettbutikk?
Gammel 18-01-2007, 13:55   #10
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg kjøpte den på Olsen det var rett rundt en 100ings, men snuppeline syns den e ekkel å ha i munnen
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:49.