Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-03-2007, 12:22   #1
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.
Bananamama kommer ut fra anonymskapet

Nå tror jeg faktisk eg har klart å lære meg å legge ut bilder

Først et bilde av mine 3 skjønninger

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så begynner shopping bildene, glemte å ta bilde av gull joggeskoene mine og et sett med tights og svart tunika kjole ting men jaja

Her er skoene til snuppeline i str 21 og 20 de er litt store fortsatt

Her er klærene jeg kjøpte på H&MKlikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her er bildene fra minime butikken, grunnen til at jeg dro på til Haugesund og litt av Katvig regnkåpa

Her er Snuppeline i pysjamas og de nye støvlene

Her er kjolen og sjalet jeg kjøpte til et bryllup vi skal i

Her er da Snuppeline i den nye vognen sin

ja det ble litt mye dette her...men etter 1 år uten å ha lagt ut et eneste bilde så tåler dere vel det....Det var i grunnen ganske lett å legge ut bilder når jeg først prøvde
Gammel 18-03-2007, 12:26   #2
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bananamama kommer ut fra anonymskapet

Så herlig barn! Og så mye fint du har handlet
Klart du skal legge ut bilder, så gøy å se!
Gammel 18-03-2007, 12:59   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Vakre barn!

Og så masse fint!! Synes de har spesielt mye søtt og fint til jenter i den MiniMe butikken! Flotte sko! Og nydelig kjole du har kjøpt deg! Og for en flott vogn som hun kan kose seg i!

Ingen tvil om at du har god smak!
Og vi har tar gjerne imot flere bilder!!
Gammel 18-03-2007, 13:00   #4
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,573
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nydelige barn du har Også så mye fint du har shoppet PS Hva er det på bildet nr.3 mønstrete grønn, hvitt og sort - en voksenkjole?

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 13:00   #5
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,719
SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.

Oohh.. Shopping, me like

Det er i grunnen veldig lett ja, gratulerer med vellykket bilde visning

Nydelig barn..

Mamma til to vakre jenter og en liten englegutt.
SuperiorH er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 13:13   #6
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

skjønne barn

masse fiiine klær jo Å den kjolen til bryllupet så bare sååå nydelig ut vil gjerne se bilder av den på

Emmaljunga-vogn
Gammel 18-03-2007, 13:21   #7
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vaaakre barn!! Masse flotte klær både til deg og snuppa!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 13:27   #8
Supermedlem

bananamama sin avatar

bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~
Så nydelige barn du har Også så mye fint du har shoppet PS Hva er det på bildet nr.3 mønstrete grønn, hvitt og sort - en voksenkjole?
Ja det er en voksen kjole/tunika jeg fant på H&M
Gammel 18-03-2007, 13:29   #9
Supermedlem

bananamama sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tingeling132
skjønne barn

masse fiiine klær jo Å den kjolen til bryllupet så bare sååå nydelig ut vil gjerne se bilder av den på

Emmaljunga-vogn
Kan kansje legge ut et i juli når jeg skal bruke den må bare slanke meg inn i den først, den passet jo nå og men ser sikkert finere ut etter noen runder med grete roede...ender vel med at jeg må sy den inn

Den var til halv pris

Det var vist ikke alle jeg fikk prikke på her...

Sist endret av bananamama; 18-03-2007 kl 13:32.
bananamama er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 13:31   #10
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,760
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjekt å se bilder. Nydelig unger du har Kjekt å se guttene dine også. Så gøy å kjøpe så masse fine klær og den kjolen din til bryllupet var bare rålekker

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:20.