I går brukte jeg julegaven jeg fikk av mine kjære. Og det var en drømmedag på spa
Det begynte med sauna, så kroppspeeling fra topp til tå. Så var det vel boblebad, lunsj, ansiktbehandling og til slutt aromaterapi Har jeg husket alt da, mon tro? Det hele tok i alle fall nærmere 4 timer
Det var bare SÅÅÅ himmelsk!!! Den perfekte gave for en slapp husmor!
Og, når jeg var ferdig der fikk jeg ny time til rygg/ nakkamassasje og ansiktsbehandling Jeg er bare så bortskjemt!!!
Nå skal det sies at jeg har en hud verre enn en fjortis for tiden. Vet ikke hvorfor, men tror det er ammingen som gjorde utslaget. Har store, ekle og vonde kviser som VIRKELIG plager meg. Føler meg så skitten og fæl med det så det skal bli godt å få enda en ansiktsbehandling. Håper det vil gjøre en nytte
Godt å unne seg sånt av og til, skulle nesten ha gjort det en gang i måneden, kanskje ikke hele pakken men ihvertfall noe av det
Hvor var du hen forresten? Kjekt å vite siden du var så fornøyd
Ja, man burde faktisk unne seg noe sånt innimellom. Selv skal jeg prøve å fikse opp i huden min en gang i uken fremover. Dyrt, men håper det blir verdt det! Du, jeg var på Royal Hotel Christiania i Oslo. Det er kun der de tilbyr drømmedag. Men neste gang skal jeg på Triaden, der er samme kjeden: http://www.allesbeautyclinique.com/
Det hørtes deilig ut! Selv har jeg spart opp penger til en spa-weekend på Hankø. Jeg skal dra sammen med ei venninne. Men det blir sannsynligvis ikke før til høsten, da hun blir mamma igjen til sommeren.