Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-02-2007, 17:03   #1
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a
Drømmedag

I går brukte jeg julegaven jeg fikk av mine kjære. Og det var en drømmedag på spa

Det begynte med sauna, så kroppspeeling fra topp til tå. Så var det vel boblebad, lunsj, ansiktbehandling og til slutt aromaterapi Har jeg husket alt da, mon tro? Det hele tok i alle fall nærmere 4 timer

Det var bare SÅÅÅ himmelsk!!! Den perfekte gave for en slapp husmor!

Og, når jeg var ferdig der fikk jeg ny time til rygg/ nakkamassasje og ansiktsbehandling Jeg er bare så bortskjemt!!!

Nå skal det sies at jeg har en hud verre enn en fjortis for tiden. Vet ikke hvorfor, men tror det er ammingen som gjorde utslaget. Har store, ekle og vonde kviser som VIRKELIG plager meg. Føler meg så skitten og fæl med det så det skal bli godt å få enda en ansiktsbehandling. Håper det vil gjøre en nytte
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 17:40   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
MP Rating: 0% (0)
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Drømmedag

Sååå fantastisk! Ja, det var jammen en drømmedag!
*misunnelig*
Gammel 11-02-2007, 17:41   #3
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

ÅÅ hørtes fantastisk ut. Jeg fikk også det til jul men har ikke vært enda. Får ringe de i morgen for det hørtes jo bare helt topp ut
Gammel 11-02-2007, 17:43   #4
Medlem

C@th sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Lillestrøm
Meldinger: 247
C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.C@th har en strålende fremtid.

Åh, det hørtes utrolig deilig ut

Godt å unne seg sånt av og til, skulle nesten ha gjort det en gang i måneden, kanskje ikke hele pakken men ihvertfall noe av det

Hvor var du hen forresten? Kjekt å vite siden du var så fornøyd

Guttaboys 29.07.96 og 19.02.06
C@th er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 17:49   #5
Jamba
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av C@th
Åh, det hørtes utrolig deilig ut

Godt å unne seg sånt av og til, skulle nesten ha gjort det en gang i måneden, kanskje ikke hele pakken men ihvertfall noe av det

Hvor var du hen forresten? Kjekt å vite siden du var så fornøyd
Ja, man burde faktisk unne seg noe sånt innimellom. Selv skal jeg prøve å fikse opp i huden min en gang i uken fremover. Dyrt, men håper det blir verdt det! Du, jeg var på Royal Hotel Christiania i Oslo. Det er kun der de tilbyr drømmedag. Men neste gang skal jeg på Triaden, der er samme kjeden: http://www.allesbeautyclinique.com/

Sist endret av Jamba; 11-02-2007 kl 17:53.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 19:14   #6
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

åååå dette hørtes ut som en skikkelig drømme dag ja.. alle småbarnsforeldre burde fått støtte til sånn type behandling en gang i mnd ..
Gammel 11-02-2007, 19:16   #7
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Så deilig!! Godt du har fått litt vel fortjent husmor-pleie! Kos deg like mye neste gang!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 19:41   #8
Supermedlem

Amidriel sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,363
Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.

Ååååh, noe så digg! Slike ting er balsam for kropp og sjel.
Amidriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 01:55   #9
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,495
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hørtes virkelig ut som en drømmedag ja

og

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2007, 07:01   #10
Seniormedlem

J@ne sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: I et ferieparadis
Meldinger: 2,584
MP Rating: 100% (2)
J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.J@ne har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hørtes deilig ut! Selv har jeg spart opp penger til en spa-weekend på Hankø. Jeg skal dra sammen med ei venninne. Men det blir sannsynligvis ikke før til høsten, da hun blir mamma igjen til sommeren.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:00.