Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2007, 21:49   #1
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
MP Rating: 0% (0)
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.
Er det folk her fortsatt?

Neida.
Jeg har jo ikke vært her inne på evigheter, har liksom bare hatt min daglige runde inne på FB, og må rett og slett kutte drastisk ned på forumbruken fordi jeg har så utrolig mye å gjøre om dagen.
Det at vi ikke fikk lov å linke til Superiors blogg om minstemann gjorde sitt til at det også ble et prinsipp å ikke være her inne.

Det jeg egentlig skulle si var at jeg etterhvert har helt glemt å kikke innom og se hvordan det går. Det er jo moro å holde seg oppdatert på alle her inne, og skal begynne å snike litt igjen. Er det mange av dere som ikke er på FB?
Nå skal jeg prøve å kikke innom litt oftere, og se om jeg får tid til å skrive litt også
Gammel 14-09-2007, 00:19   #2
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,604
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er det folk her fortsatt?

Jeg har hatt bursdag og skal gifte meg

Vet ikke hva FB er

Nygift
Max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2007, 08:00   #3
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,071
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er her fortsatt.
Hadde vært koselig om aktiviteten økte igjen.
Gammel 14-09-2007, 08:13   #4
Seniormedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,535
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er også her, innom hver dag for å lese, men har liksom ikke så mye å skrive for tiden . Lurte litt på om jeg skulle starte månedsskravletråde siden vi ikke en gang klarer å holde liv i en ukesskravletråd nå, men så var det det der med å gjøre det da...

emma71 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2007, 09:34   #5
Seniormedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I trøndelag et sted
Meldinger: 1,514
Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.Enni har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er her!!! Ikke så flink til å starte tråder kanskje, men men... Kan starte skravletråd jeg da, siden emma71 ikke får ut fingern...

Storesøster, des. 03 og Lillebror, feb. 06

01.08.09
Enni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2007, 10:06   #6
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg savner alle disse osv osv

Så jeg vil være litt her og jeg
Gammel 14-09-2007, 10:18   #7
Supermedlem

mama sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,401
mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.

Er inne å leser litt av og til men er lite nett-tid om dagen.
Er på FB og men skriver lite.
mama er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2007, 13:12   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,589
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er her, kom plutselig tilbake
Ikke masse da men noe
Etter lang periode uten nm savnet je det litt
Gammel 14-09-2007, 17:31   #9
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,071
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av pingunn
Etter lang periode uten nm savnet je det litt

NM er vanskelig å kutte ut..
Gammel 14-09-2007, 18:50   #10
Supermedlem

Lille Mie sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 911
Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.Lille Mie har en strålende fremtid.

Jeg er her! I alle fall innimellom.

Sist endret av Lille Mie; 14-09-2007 kl 18:57.
Lille Mie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:31.