Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-03-2007, 07:48   #1
Seniormedlem

Føniks sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,158
MP Rating: 0% (0)
Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.Føniks har et ubeskrivelig bra rykte.
Et lite hei fra meg.

Det skjer så mye om dagen etter at jeg har begynt å jobbe. Tilbringer all tid foran pc`ene mine og orker ikke det når jeg komme rhjem.

Det er full fart og fres i stuen og alle har det bra. Borsett fra at lille som så veldig mange andre er syk med omgangsyke nå.

Når det gjelder å lage flere barn, blir det en pause på ubestemt tid. Jeg vil ha livet mitt tilbake, siden det har vært en kamp hver måned i håp om å bli gravid de siste 4 årene(-9 månder.)

Forsatt leser jeg av og til og ser på bilder av skjønne førstebarn og febbibarn, de er helskjønne

Og til Nette77 Jeg har tenkt masse på deg de siste dagene. Jeg skjønner godt dilemaet deres. Det skal ikke være lett, men guri så vanskelig trenger det vel heller ikke være.Føler med deg og tenker som sagt masse på deg
Gammel 18-03-2007, 08:12   #2
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,808
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Et lite hei fra meg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Føniks
Tilbringer all tid foran pc`ene mine og orker ikke det når jeg komme rhjem.
Det skjønner jeg godt. men det er koselig å høre fra deg.
Lykke til med jobb og alt, og god bedring til lille

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 08:24   #3
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi får ta en real bytyr snart!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 08:25   #4
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: moss
Meldinger: 3,740
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 18-03-2007, 08:59   #5
Seniormedlem

Nette77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,700
MP Rating: 100% (1)
Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei deg

Koselegt at du stikker innom og legger igjen nokon ord og spesielt koselegt var det å lese at du teinkte på meg.

Gogt og lese at du er tilbake på jobb og at livet fungerer noko lunde normalt igjen, med tanke på sjukdom og babylaging.

Vi og holder nok på å gå i pausemodus for og ikkje føle at vi stresser med dette. Har som sakt ein del år bak meg med prøving eg og, og ønsker vel nå og prøve og normalisere livet mitt noko lunde.
Klart eg tenker på det, men tykjer i grunn det er godt at hvis vi skal til med pergo så blir det ikkje før etter sommaren. Har da ei god stund på meg og leve normalt og kose meg med dei sjønne guttene mine som eg har her hjemme.

Vil gji deg ein kjempe klem.
Gammel 18-03-2007, 09:09   #6
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.

kjekt å høre fra deg

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 09:43   #7
Supermedlem

Lillebik sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,298
Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.

Koslig å høre fra deg

God bedring til lillefrøken og hell og lykke til deg.

Lillebik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2007, 09:48   #8
Seniormedlem

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 2,593
Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.Adrienne har en strålende fremtid.

Så koselig å "se" deg, Føniks. Håper lille blir bra av omgangssyken snart, stakkars lille vennen.
Gammel 18-03-2007, 10:27   #9
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

hei på deg og god bedring til minien
Gammel 18-03-2007, 11:25   #10
Supermedlem

maiken82 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Vestby
Meldinger: 1,497
maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.maiken82 har en strålende fremtid.

Fønern min ta me familien kom utpå lændet
savner deg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:31.