Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-04-2007, 20:15   #1
Supermedlem

superlove sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Skaun
Meldinger: 527
MP Rating: 100% (5)
superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.superlove har en strålende fremtid.
hm Farge på huset??? HJÆLP!

Jepp, da har vi kommet oss inn i nyhuset vårt og det begynner å våres ute. Mannen og jeg prøver desperat å bli enig om hvilken farge vi skal ha på huset......det går ikke veldig bra nei Han vil ha mørk rød (en veldig fin farge, men jeg mener at når ALLE låvene og halvparten av husene rundt oss er røde kanskje vi kan ta noe annet!?!)

Trenger litt inspirasjon fra dere damer...
Hvilken farge har du på ditt hus, hvilken farge er fin, hva ville du hatt om du kunne valgt nå???

Vi har hvite sprosser, som vi ikke ønsker å male. Ellers så kan alt males. Grå fargen vi har nå er grunninga.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

17.01.2006 10.01.2008 26.08.2006

www.kineogatle.piczo.com
superlove er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2007, 20:17   #2
Veteranmedlem

minniepus sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 3,809
MP Rating: 0% (0)
minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.minniepus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Farge på huset??? HJÆLP!

Vi planla å beise huset vårt brunt.
En eller annen gråfarge så jo ut til å passe da.

Frosken min på tre år
sitter bakovervendt så lenge det går
minniepus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2007, 20:21   #3
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg syns i grunnen huset så fint ut nå jeg så kansje en grå tone eller noe.

Noen venner har malt huset sitt i en lys beige farge det ble kjempe fint. Selv har vi Royal impregnert materialer på huset (eller hva det heter) så det er brunt, jeg syns det ble veldig fint.

Enig i at det er kjedelig med rødt når mye rundt dere er rødt...

Dette hjalp kansje ikke så mye da men, lykke til hvertfall både med valget og arbeidet
Gammel 13-04-2007, 20:28   #4
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

sånn gråfarge med hvitt rundt vinduene er fint liker lyse hus med hvitt rundt vinduene

vi skal ha HELT hvitt når vi skal male.. ALT hvitt.. hus, rundt vinduer..Hadde tenkt å ha en type gråfarge med hvitt rundt vinduer.. men vi så et som lignet på vårt i helt hvitt og da ble vi frelst
Gammel 13-04-2007, 20:33   #5
Supermedlem

Amidriel sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,363
Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.Amidriel har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvitt!
Amidriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2007, 20:34   #6
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Skulle foreslå grått som eg ser dei fleste andre har foreslått. Synes det ser veldig fint ut slik det ser ut no.

Eg liker ikkje gult..grønt synes eg er fint. Sånn gran tre grønt om du skjønner
Gammel 13-04-2007, 20:36   #7
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.

Men helt kvitt...blir ikkje det jækla fort skittent?????(Leve høgtrykk spylaren!). Men det er uten tvil lekkert, men usikker på om eg ville valgt det uttapå,inni derimot.......
Gammel 13-04-2007, 20:37   #8
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

store bølla: skittent blir det helt sikkert, men da det blir så skittent at det ikke ser ut i måneskinn, så maler vi det bare

nei da.. men vi prøver i hvertfall å ser det an.. hvitt er lett å male over evt
Gammel 13-04-2007, 20:55   #9
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,464
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

De fargenyansene som var nå var da fine!

Rødt er fint, men det falmer fort og det er jo som du sier, en typisk låvefarge! Hvitt=fort skittent, ja..men fint! Liker IKKE gult

Vi har grått med røde karmer, det ble bestemt før min tid. Men, synes det er flott nok. Selv om jeg kanskje ikke hadde valgt akkurat den fargen.Skal forresten male HELE huset og garasjen i sommer, gjett om jeg gleder meg!
Gammel 13-04-2007, 20:59   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,589
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal snart male huset også,
Og vi er 2 parr som skal bli enig
Det står mellom hvit og grått

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:57.