Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-06-2007, 11:05   #1
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,602
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.
Første barnefri ever...

Har ikke hatt noen av barna på overnatting ennå, men i morgen skal alle sove hos svigers Det skal bli skikkelig digg med bare oss to. Jeg skal ut og kjøpe meg nye klær, ta en deilig bad, fjonge meg skikkelig og så skal vi ut og spise og drikke vin

Og søndag skal vi sove leeenge (iallefall til 0900 )

Nygift
Max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2007, 11:10   #2
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Første barnefri ever...

Første gang ja da er det virkelig fortjent. Kos dere masse masse masse. Håper dere får det kos
Gammel 01-06-2007, 11:32   #3
Medlem

Engleborgen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Fredriksatd
Meldinger: 361
Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.Engleborgen har mye å være stolt av.

For første gang????? ja da må du slappe av å koooooose dere.
Gammel 01-06-2007, 13:23   #4
Supermedlem

Malinka sin avatar

Meldinger: 705
Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.Malinka har en strålende fremtid.

FØRSTE GANG!!!??? Jeg har hatt N på overnatting sikkert 1000ganger...

Kos dere maaaaassse! Nyt det!!
Gammel 01-06-2007, 13:34   #5
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 1,602
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Er ikke tungbedt

Skal nytes i langdrag. (bare håper jeg ikke sovner )

Nygift
Max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2007, 15:18   #6
Supermedlem

Tjukka sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Hurum
Meldinger: 637
Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.Tjukka har en strålende fremtid.

Jøss, jeg trodde jeg var gnien på ungen hehe. Kos deg masse!!
Gammel 01-06-2007, 16:58   #7
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Kos deg masse med barnefri! Jeg regner med eldstemann har ligget borte før? Pass på vinen da.. Fort gjort at det blir antiklimaks på en slik kveld :erfaring:

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2007, 20:22   #8
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,609
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kan jeg tenke meg blir herlig... Gleder meg til det blir vår tur til å ha barnefri litt, men det blir nok ganske lenge til ennå

roxette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-06-2007, 20:50   #9
Seniormedlem

Sted: ski
Meldinger: 1,589
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

kos dere masse
Gammel 02-06-2007, 09:10   #10
Supermedlem

Plutseliten sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 1,356
Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.Plutseliten har mye å være stolt av.

oi da må dere nyte dette i fulle drag. Det er deilig med barnefri iblant.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:24.