Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2007, 19:49   #1
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 140
MP Rating: 0% (0)
solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.
GT safari eller Quinny speedy

Jeg har lyst å kjøpe meg ny vogn til lillegutt. En vogn som han kan bruke så lenge han trenger vogn (han er 1 år og ca 1mnd nå). Vil gjerne ha en 3-hjuling. Hva anbefaler dere?? Jeg lurte litt på en av de to i overskriften, men jeg har egentlig ikke peiling på hva som er best.
Jeg ønker at vognen ikke skal ta mye plass når den blir lagt sammen, at den er lun slik at den kan brukes sommer og vinter, at den er romslig slik at jeg får plass til voksipoe om vinteren, at den kan legges godt bakover slik at lillegutt kan sove godt i den, at den er god å trille på asfalt og grus... ja det var vel det meste tror jeg Svar mottas med stor takk
Gammel 14-03-2007, 19:54   #2
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: GT safari eller Quinny speedy

Nå kjenner jeg ikke til quinny vogna, men gt har jeg hatt. Den er i allefall utrolig god å trille med sine store hjul. Lett og manøvrere og veier ikke mye. Eneste minuset er at den kanskje kan bli litt kort i ryggen med tiden. Men det er langt fram. Poden er 98 cm og gikk nedi med et nødskrik.

Ellers lykke til i jakten

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 20:03   #3
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde speedy med bag på når snuppeline var mindre, var kjempe god og trille. Så det er den nok i sports vogn formatet også Var fornøyd med den. Eneste minus er at "lakken" på understellet ble veldig fort oppskrapt, men kansje det er bedre på den nye modellen.
Gammel 14-03-2007, 20:06   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,011
Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.Solstråle. har en strålende fremtid.

Har speedy som vogn nr 2.
Den er kjempe herlig å trille, snuppa trives veldig godt i den.
Gammel 14-03-2007, 21:23   #5
Supermedlem

Grysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,025
Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.Grysen har et ubeskrivelig bra rykte.

OTH!!!!! Drømmer om den selv. Håper å "få" den til bursdagen min !
Gammel 14-03-2007, 21:47   #6
Geo
Seniormedlem

Geo sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,693
Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.

GT Safari kjenner jeg ikke til, men jeg er ikke så glad i Quinny'en. Den har relativt kort liggelengde/rygg og er tung (i forhold til mange andre).
Jeg går for OTH til sommeren og jeg anbefaler den! De er dyre nye, men det er mange fint brukte der ute i vognjungelen - lykke til i jakten!
Januar -06

tørDUlavære?

www.ammehjelpen.no

So ro, minstemann....
Geo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 22:14   #7
Seniormedlem

sessan&prinsessan sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,644
sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.sessan&prinsessan har et ubeskrivelig bra rykte.

Gt har jag inte provat själv. Quinny är en relativt bred mellan hjulen & tung vagn !

Jag hade rekomenderat dig TFK joggster twist, en helt härlig vagn.
Massa god plass så länge att barnet inte burde köra vagn mer.... Lång ligglengde, full liggstilling, handbrems, den lunste 3 hjulingen jag vart borte i, den är stadig & sist men inte minst.... Den blir knött liten sammenlagt, finns nog inte en så "stor" sportsvogn som blir så liten !!!

Jag solde vagnen kun för att jag "måtte" testa Oth (som jag redan vet inte kan måle seg med tfk kun med stiligare design....)

Om du skulle önska bilder så kan jag bidra med det

Sessan&Prinsessan`s blogg

Vogndilla
Forum för speciellt intresserade

sessan&prinsessan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2007, 07:43   #8
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 140
solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.solpia er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av sessan&prinsessan
Gt har jag inte provat själv. Quinny är en relativt bred mellan hjulen & tung vagn !

Jag hade rekomenderat dig TFK joggster twist, en helt härlig vagn.
Massa god plass så länge att barnet inte burde köra vagn mer.... Lång ligglengde, full liggstilling, handbrems, den lunste 3 hjulingen jag vart borte i, den är stadig & sist men inte minst.... Den blir knött liten sammenlagt, finns nog inte en så "stor" sportsvogn som blir så liten !!!

Jag solde vagnen kun för att jag "måtte" testa Oth (som jag redan vet inte kan måle seg med tfk kun med stiligare design....)

Om du skulle önska bilder så kan jag bidra med det
Supert om jeg kunne få se bilder av vognen din ja
Gammel 15-03-2007, 08:23   #9
Medlem

Manilla sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 171
Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.Manilla er et navn alle kjenner.

Jeg kjøpte speedi til lillebror, og er godt fornøyd med den. 2000 betalte jeg for den ny, og synes ikkke det var en avskrekkende pris. Men når det er sagt så hadde jeg ikke villet betalt 4-5000 for den-det er for mye. Om du skjønner hva jeg mener... Den er utrolig god å trille, og har god plass. Den kan ikke legges helt ned, men det er heller ikke nødvendig når de er såpass store som de er. Jeg brukte sportsdelen fra han var 5 mnd. Ei veldig enkel vogn som er enkel i bruk på alle måter. Hadde koelstra til storebror, og den var enklere å legge sammen og ta med seg, men ble fort vant til speedien lell.
Lykke til med valg av vogn. En bør gå etter behov og kvalitet i forhold til pris. Synes virkelig noen vogner er overpriset.
Gammel 15-03-2007, 08:44   #10
Supermedlem

Dali sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,412
Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.Dali har en strålende fremtid.

Vi kjøpte GT til snuppa vår. Valget stod mellom TFK joggster og gt safari, vil valgte GT pga prisen. Vi er veldig fornøyd med den, har brukt den som sovevogn med voksi i vinter samt trillet turer på forskjellig føre.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:57.