Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2007, 18:20   #1
Veteranmedlem

saramamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: vestfold
Meldinger: 3,742
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 0% (0)
saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.saramamma har et ubeskrivelig bra rykte.
..her skjer det ting!

Verden går jo sin vante gang med jobb,unger,husarbeid osv.

Han har tutlet og tråkka rundt bord,stoler,katta,søssen i mange mange mnd nå.Men i dag løsnet det endelig!Sønnen min på straks 14 måneder kan gå!!!!!!!!!Han holdt på med en diger badeball(!) hos farmor i dag,og begynte plutselig å gå med den.Og der satt vi voksne,Sara og noen av hennes venninner rundt søndagsmiddagen og bare måpte.Ungen gikk 12 skritt på "første" forsøk!Da dunket han borti en vegg bak den enorme badeballen han holdt og datt på stumpen sin

Føler meg fullstendig nyforelsket,lykkelig og våryr på en gang,min lille deilige egne Simen som fra nå vil oppdage verden på en ny måte

Saragull er den definitivt vakreste og flinkeste storesøssen i hele verden:
Om han er sliten og furten,ogjeg lager grøt på harde livet skynder hun seg bort til Simen med en leke og passer uoppfordret på han mens maten blir klar.
Om de bader sammen og hun har en badeleke han viser interesse for gir hun den villig vekk med beskjed om at han må levere den tilbake når han er ferdig med den
Om han nærmer seg noe hun har erfart er farlig/dumt å gjøre noe med/ikke lov roper hun:Mammaaaaaaaaa:alarm!!Simen tar TVkortet!
Mammaaaaaaaaa,alarm, nå prøver han å ta Minus(katten)
Mamaaaa,han prøver å ta kattematen!

Hva skulle jeg gjort uten henne egentlig,hun er en utrolig omsorgsfull og påpasselig liten pike..Knuselsker ungene mine, de er hele verden for meg

Jeg??
1.Hjerteovervåking til tirsdag
2.Gyn neste uke
3.Boobs om 18 dager
4.Jobben er kjempefiiiiin!Elsker jobben!Bare litt mye jobbing,skal se om jeg kanskje kan jobbe 80% fram til sommeren.Vetfaktisk ikke om jeg kan klare å yte det jeg burde ved å være der hver eneste dag mer.Vi får bare vente og se.

Ellers er det snart vår i Tønsberg og tankene om ny sommerfest slår meg jo..*lodder stemningen så diskret jeg bare kan*

Er uansett i positiv modus i disse dager,hvilket bidrar til at June smiler endel mer enn hva jeg gjorde i januar og februar.For fy flate meg for lange og grå og tunge dager de månedene er!

Håper alle har det bare bra!
Skulle så gjerne ha lagt ut bilder av mine deilge små,men siden min data er ødelagt får dere bare vente litt til

Simen sover forrresten ikke hele natta.Han er oppe 1-2 g, og det skal man da klare å takle!Han har begynt å spise litt mer igjen,noe jeg kjenner først nå at har bekymret meg mer enn jeg ville vedgå
saramamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 18:41   #2
Seniormedlem

store bølla sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 2,628
MP Rating: 100% (1)
store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.store bølla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: ..her skjer det ting!

Heisan! Skjønne storesøster sara!!!! Sukk!!! Flink med lillebroren sin ja.
Grattis med gåande Simen-store guten!

Elles skjer det jo masse hos deg då! Spennande!
Håper du får 80 prosent som du ønsker!
Lykke til med nye boobs
Gammel 11-03-2007, 19:06   #3
Veteranmedlem

Trulta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 3,128
Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.Trulta har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer til Simen som går !

Ellers en god klem til deg, saramamms!
Trulta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 19:17   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Flinke Simen og skjønne Sara
Lykke til med alt du skal igjennom
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 19:24   #5
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Grattis med de første skrittene!
Lykke til med undersøkelsene og boob-jobben!

Sommerfest!! I`m in!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 23:18   #6
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Flinke SImen gutten og for en fantastisk storesøster da

Masse lykke til med alt du skal fremover
Gammel 11-03-2007, 23:33   #7
Seniormedlem

Vimsevips sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,626
Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.Vimsevips har en strålende fremtid.

Gratulerer til Simen
-Sommerfest høres ut som en god idé, skal se om jeg ikke klarer å komme i år..
-Lykke til med alt du skal fremover
-Så heldig du er som har Sara
Gammel 12-03-2007, 11:55   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Kult at lillebror har knekket koden, det er moro for liten og stor når de stabber avgårde.

Sommerfest?

Ser det er mye jeg ikke har fått med meg her. Hjerteovervåking? Gyn?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 12:42   #9
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,575
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Muggi
Grattis med de første skrittene!
Lykke til med undersøkelsene og boob-jobben!

Sommerfest!! I`m in!
Henger meg på her! Ellers vil jeg si at det er veldig hyggelig å høre fra deg Saramamma
Gammel 12-03-2007, 12:42   #10
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

fliiinke simen

skjønne storesøster sara

lykke til med alt som du har på timeplanen fremover

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:40.