Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-10-2007, 20:21   #1
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,363
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvilken mob har dere???

Ja det lurer jeg på og er dere fornøyde?
Min har begynt å fuske og jeg er på utkikk etter noe nytt?

Jeg har forøvrig en nokia 7390 powder pink og fornøyd :hahano:
Den har fuska fra første stund og nå er jeg lei, alle god påske meld fikk jeg i mai :gaah: nå er det nok og jeg vil ha ny.
Kom gjerne med forslag til noen bra :vilha:
Gammel 19-10-2007, 20:51   #2
Seniormedlem

oris80 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 1,549
MP Rating: 0% (0)
oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken mob har dere???

jeg har nokia 6131, har hatt den i litt over ett år nå og er veldig fornøyd..
Eneste er bateri kvaliteten, men det problemet har jeg hatt på alle mobiler jeg har hatt..
oris80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2007, 13:41   #3
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,363
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av oris80
jeg har nokia 6131, har hatt den i litt over ett år nå og er veldig fornøyd..
Eneste er bateri kvaliteten, men det problemet har jeg hatt på alle mobiler jeg har hatt..
ja bateriet er noe for seg selv må lade hver eneste dag og den gir ikke fra seg et pip før det slår seg av og det skjer så ofte, merkelig at jeg har giddi å hatt den så lenge

Skal ta en titt på den 6131 jeg
Gammel 20-10-2007, 14:50   #4
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Hvilken mob har dere???

eg kjøpte meg nettopp en Nokia 6085. kjempe fornøyd !!!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. denne i rosa !!

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2007, 16:16   #5
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Kommer ikke på hva den heter men det er en Nokia i hvitt og rosa, med mønster, og en brun merke lapp på siden..er veldig fornøyd med den hvertfall. Bare kameraet som fusker av og til.
Gammel 21-10-2007, 01:15   #6
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har Nokia 6300, er veldig fornøyd med den
bare batteriet her også.. men ser ut til at det er vanlig
Gammel 21-10-2007, 18:01   #7
Vi2
Seniormedlem

Vi2 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,761
Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.Vi2 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nokia 6111, den er helt grei. Sko eg kjøpt meg en ny mobil så hadde det iallefall blitt en Nokia telefon
Gammel 21-10-2007, 18:45   #8
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en Sony Ericson W710i! Jeg har ALLTID vært trofast mot Nokia, men i jula i fjor vant gubben denne telefonen, og siden min daværende nokiatelefon var relativt sliten, så byttet jeg til denne.
Sånn teknisk sett er jeg veldig fornøyd med denne telefonen. Brukervennlig, grei batterikapasitet, og den har alle de finessene jeg trenger(bra med minne, greit kamera, god lyd mtp musikk osv) I tillegg så ser den jo fin ut!

MEN; (selvfølgelig er det et men.. ) Dette er jo en sånn klapp-sammen-telefon, og rundt den delen man løfter opp er det en sånn gummilist. Denne lista har løsnet hele veien rundt, og det har den gjort hos samtlige jeg vet om med denne tlf(3 andre)
Det irriterer meg også at det ikke finnes noen tastlås å sette på når telefonen er oppklappet.. Det er ganske mange som har fått sms og telefoner fra mine to små for å si det sånn..
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 19:58   #9
Supermedlem

Bromle sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: hordaland
Meldinger: 1,239
Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.Bromle har en strålende fremtid.

Jeg har en Nokia N73. Den er veldig grei. Men finner ikke smilyene på den. Har vist ikke det.
Og det er ikkke helt lett å gå fra Sony Ericson til Nokia. Alt er jo anderledes

Bromle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 23:08   #10
Medlem

mammafor2 sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 384
MP Rating: 100% (1)
mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.mammafor2 har en strålende fremtid.

Sniker inn litt jeg. Jeg skiftet telefon i august og hadde lest mye test-artikler i forhold til det. Egentlig, for å bestemme hvilken telefon passer best for deg, må du spørre deg selv hva er viktigst for deg? Hvordan telefon ser ut? Må ha mange funksjoner? Kamera? Video? Epost og online med mobil? Eller lang samtaletid?

Jeg vil ha en med en god kamera, og enkel å grei å bruke, ellers andre funksjoner er ikke så viktige. (Mannen trenger mye, og for ham må telefon være solid, gjerne være vanntett. ) Som sagt, etter mye lesing, bestemte jeg å kjøpe en Sony Ericsson K810i. Jeg har brukt den over 2 måneder nå, er kjempe fornøyd! For resten, Amobil.no er et bra sted å lese om test-artikler!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.