Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Januar - Februar 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-11-2007, 21:09   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Kan ikke få skrytt nok!

Jeg kan begynne med å fortelle hva Theamor gjorde i dag!

*trommevirvel*

Hun telte, helt totalt av seg seg, til TI!
Stolte mammaen Jeg aner ikke hvor hun har fått det fra da. Vi pleier jo bare å telle til tre, eller maks fem, her hjemme. Men jammen telte hun ikke til ti... Goingen!

Også slenger jeg med et par bilder Vi har vært på tur på lekeland med tante og hadde det sååå gøy!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sånn, da var jeg ferdig for denne gang
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2007, 21:55   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,694
*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.*dolsi* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan ikke få skrytt nok!

Så flink hun er
Herlige bilder
Gammel 04-11-2007, 22:30   #3
Veteranmedlem

Tingeling132 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: hjemme:P
Meldinger: 4,806
Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling132 har et ubeskrivelig bra rykte.

hun er jammen meg for seg altså:klappe:

Åsså såååååååååååå nydelig
de ser så utrolig voksne ut med masse hår
Gammel 05-11-2007, 08:11   #4
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,605
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var jammen ikke værst

Og jeg blir så imponert over hårmanken på enkelte av jan-febbisene

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 08:56   #5
Supermedlem

bananamama sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,450
bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.bananamama har et ubeskrivelig bra rykte.

Flinke Thea
Gammel 05-11-2007, 17:37   #6
VIP-Medlem

bella76 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,305
bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig jente! Synd hun er så mye syk; hun ser jo så frisk og sunn ut.
bella76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 17:44   #7
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av bella76
Nydelig jente! Synd hun er så mye syk; hun ser jo så frisk og sunn ut.
Må bare signere Bella sitt innlegg her, tenkte det samme!
Gammel 05-11-2007, 18:10   #8
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,678
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Hun er så utrolig flink altså, jeg blir stadig imponert Også så nydelig da, på det siste bildet var hun utroooolig lik mamman sin!!
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 20:00   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk.. Ja, det er som jeg sier. Noen dager er hun i fin form, andre dager er hun helt på bånn!
Kjempe deilig med de dagene vi bare kan leke og kose oss hele dagen. Jeg elsker å bruke tid med henne! Hun er goingen min
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!

Sist endret av meowouch88; 05-11-2007 kl 20:03.
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2007, 20:14   #10
Seniormedlem

gricar sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 2,811
gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.gricar har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nydelig hun er Og så utrolig flink , helt imponert her jeg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:26.