Sniker inn en liten oppdatering her.
Som dere kanskje forstår ut fra skravletråden så er det full rulle her med to små med bare 16 måneders mellomrom. Etter vesla ble mobil er det til tider et galehus, alltid masse liv, bråk og høyt lydnivå. I begynnelsen av august fant hun i tillegg ut at det var på tide å begynne å gå (les løpe), så nå går det virkelig vilt for seg her. De er flinke å leke sammen og trives i hverandres selskap, men det er ikke fritt for at det blir litt krangling og tilløp til full krig innimellom også. Det den andre leker med er gjerne mer interessant enn det man har selv. Nyttårsgutten har frem til nå fått være sjef, men nå tar lillesøster igjen med full kraft og han må pent trekke seg tilbake innimellom. Jepp, her er det Texas!
Nyttårsgutten begynte i park i fjor, og stortrivdes fra første dag. Var helt fantastisk å se hvor fort han utviklet seg etter han begynte der, plutselig var han stor gutt. Som de fleste på hans alder er han aktiv, full av påfunn og jabber i ett sett. Skikkelig papegøye, så vi har lært oss å passe på hva vi sier.. Hadde han bare sluttet med bleie nå - det hadde gjort seg.
Lillesøsteren tar etter alt han gjør og lærer dermed det meste ganske fort. Hun blir nok en liten "tomboy" tror jeg. Tøffe jenta. Nå har hun også fått begynne i parken sammen med storebror, og akkurat som han stortrives hun. Dermed har mor plutselig 4 timer fri hver dag. Litt rart, men veldig deilig. Jeg er i ulønnet permisjon frem til februar. Er litt frem og tilbake med meg selv om jeg virkelig skal gå tilbake til den jobben, sånn det ser ut nå gjør jeg ikke det. Akkurat nå prøver jeg å finne noe å fylle de 4 timene om dagen med. Noe jeg kunne gjøre hjemmefra hadde vært perfekt, men det er jo ikke lett å finne. Kommer til å vikariere litt som "parktante" innimellom, det er i alle fall noe å gjøre.
Ellers har livet vært hektisk også utenom barna det siste halvannet året. Vi flyttet til rekkehus utenfor byen som vi endte opp med å nesten pusse opp fra grunnen. Var ikke helt etter planen, men nå får vi det i alle fall akkurat som vi vil ha det. Nå begynner vi å se enden på det, og
det er deilig. Det største (og dyreste) prosjektet, nytt bad, sto klart i juni. Nå er det bare småtteri igjen (som nytt gulv i hele annen etasje..). I tillegg til det giftet vi oss i fjor sommer, bare to måneder etter lillesøster ble født. Så det har vært mange baller i lufta ja.
I sommer unte vi oss litt skikkelig avslapping og reiste to uker til Mallorca sammen med søsteren til

med familie. Vi hadde det helt fantastisk, bodde helt nede ved stranda og nikoste oss både store og små. Anbefales! Så var det litt farting hjem til familien min på Sunnmøre og bryllup der før sommeren ble "avsluttet" med bryllup på Sørlandet forrige helg.
Nå er hverdagen over oss igjen, og mor må da altså begynne å venne seg til alenetid.
Ja, som vanlig klarer jeg ikke å fatte meg i korthet.. Slenger med noen bilder fra sommeren vår.
Første dag i parken:
Sola vår:
En liten dusj:
Liten prinsesse:
Og store prinsen: