Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2008, 16:27   #1
Seniormedlem

cala sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,197
MP Rating: 0% (0)
cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.cala har et ubeskrivelig bra rykte.
Barnesykkel

Skal kjøpe ny sykkel til frøkena på lørdag, tenkte vi. Den fra i fjor er alt for liten til henne nå.
Tenkte å kjøpe en 16''. Har sett en på Coop Obs Sport til 599. Den er mørkerosa og hvit med svart brett bakpå. Noen som har kjøpt den?

Andre anbefalinger/erfaringer/ting jeg bør tenke på?
Gammel 01-04-2008, 17:41   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,690
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnesykkel

Jeg har lært at man alltid skal sjekke vekten på barnesykler. Særlig mange billige sykler er laget av tunge materialer, noe som gjør dem vanskelig å sykle på.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2008, 17:51   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Barnesykkel

Kan absolutt ingenting om sykler....

Men har sykkel fra OBS og den er heilt super.!
Den er heil og fin, ingen rust og ingenting som faller fra kvarandre.
Den er god å sykle på også, eg bruker min og hennar om kvarandre, alt etter kva som står lettast tilgjengelig i sykkel-parken vår...

Så kan iallefall anbefale OBS! sykkel
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:19.