Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-06-2007, 19:29   #1
Supermedlem

Mammas gull sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sola
Meldinger: 723
MP Rating: 0% (0)
Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.
Chicco ammeinnlegg

Får ein kjøpt dei på nettet eller må eg innom eit apotek?
Gammel 28-06-2007, 19:35   #2
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 653
MP Rating: 100% (1)
Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.Julibaby har en strålende fremtid.
Sv: Chicco ammeinnlegg

Vet ikke om de selges på nett Jeg har alltid kjøpt de på apoteket.

28.11.08
Julibaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 19:55   #3
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,985
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.

du kan få kjøpt på nettapoteket til alliance ialelfall;
https://www.net-apotek.no/site/shop/...chicco&order=2

edit: og nå så jeg at de er utsolgt fra produsent...
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:02   #4
Supermedlem

Snuppsi*Duppsi sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Buskerud
Meldinger: 643
Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.

Er de ammeinnleggene bra?
Er de bomull eller ull eller?

(Beklager "off-topic")

Snuppsi*Duppsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:04   #5
Seniormedlem

nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 1,985
nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.nynne har en strålende fremtid.

er sånne engangs, akkurat som avent og natusan.. men chicco er mykere, litt "større" men tynnere enn avent slik at de ikke synes gjennom klær.

det jeg ikke liker med dem, er at de er plastbelagt på baksiden, innbilelr meg at det ikke er bra..

liker avent, men synes de er litt tykke.

skal teste ut medela sine neste gang
nynne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:06   #6
Supermedlem

Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.

Takk for svar.
Jeg er helt uerfaren i ammeinnlegg-jungelen.. Hehe
Blir sikkert prøv og feil metoden

Snuppsi*Duppsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:07   #7
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

De er store, mye større enn natusan og Avent.. hehe. og de som ikke er så godt utstyrt fra naturens side, kan de bli litt vel store.. deriblant meg Jeg har en pakke som bare står her, det er tatt ut fire stk tror jeg. Du kan få de av meg til 40 kr inkl porto om du vil.. Tar jeg de utav eska går de vel i en konvolutt sikkert

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2007, 20:08   #8
Supermedlem

Mammas gull sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sola
Meldinger: 723
Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.Mammas gull har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Snuppsi*Duppsi
Er de ammeinnleggene bra?
Er de bomull eller ull eller?

(Beklager "off-topic")
Dei er virkelig super bra! Koster litt meir, men du trenger ikkje å skifte så ofte i dei. Dei er i bomull med plastikk på baksiden så dei ikkje lekker igjennom. Dei har også ein mjuk flate foran slik at dei ikkje blir sittende fast i puppen (noke som gjer veldig vondt i begynnelsen..). Dei andre merkene eg har prøvd kjennes ut som papir..
Gammel 28-06-2007, 20:08   #9
Supermedlem

Da kan jeg og glemme de

Sitat:
Opprinnelig postet av lille L
De er store, mye større enn natusan og Avent.. hehe. og de som ikke er så godt utstyrt fra naturens side, kan de bli litt vel store.. deriblant meg

Gammel 28-06-2007, 20:10   #10
L&K
Seniormedlem

L&K sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 2,435
L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.L&K har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Snuppsi*Duppsi
Da kan jeg og glemme de

Hehe, brystene endrer seg jo litt da.. Men mine var huge i starten, men nå har de roa seg. Fortsatt større enn de var, men ikke slik at de passer til de liksom Men Avent sine er jeg veldig fornøyd med. Jeg er en B-cup nå, og passer fint. Men kan hende at C. sine kan passe i starten da. Da var jeg c/D cup.. hehehe. Men da prøvde jeg de desverre ikke, kjøpte de nettopp, men de tyter utav BH og spriker i alle retninger..

L&K er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:06.